قیمت فروش نرده استیل طلایی

نرده استیل طلایی برای تعیین قیمت از مرکز فروش، از طریق ارتباط با واحد کارشناسی ممکن می شود زیرا پرسش از پارامتر هایی همچون، گرید، ضخامت، نوع رنگ و مدل نرده نیاز است.

قیمت فروش نرده استیل طلایی

نرده استیل طلایی برای تعیین قیمت به صورت کارشناسی، نیاز است تا هم فنی تر و هم اجرایی و فرمی مورد بررسی توسط کارشناسان قرار گیرد تا قیمت اصلی مشخص شود!
از موارد لحاظ شده در بحث های فنی راجع به این نرده ها می توان به مواردی از این قبیل اشاره نمود که شامل:

  • نوع رنگ و آنادایز
  • گرید
  • ضخامت
  • لوله یا پروفیل
  • اتصال به صورت جوشی یا پیچ و پرچ

و از نظر فرمی یا ظاهری نیز شامل:

  • نوع و چگونگی طرح بکار رفته در اجزا
  • نوع و چگونگی مدل اجرا شده در ساختار

در واقع بدون اطلاع از این موارد تعیین قیمت نرده استیل طلایی از سوی برخی مراکز یا فروشگاه ها کاملا غیر واقعی و نادرست است و به منظور جذب مشتری همواره قیمت های پایین تر از واقعیت را اعلام می کنند و در صورت رضایت مشتری به خرید نرده استیل، برای این که متحمل ضرر مالی نشوند از کیفیتی نامناسب برای فروش و نصب نرده استیل استفاده می نمایند.

قیمت فروش نرده استیل طلایی

انواع نرده استیل

انواع نرده استیل چه طلایی و چه معمولی که رنگ آن سیلور یا نقره ای است در مدلهای یکسان یا متفاوت اجرایی می گردد. نوع این نرده ها بیشتر در گرید آن (از جهت فنی) و همچنین مدل آن (از جهت ظاهر)، دسته بندی می شود برخی از انواع این نرده ها در گروه کیفیت درجه ۱ می باشد که از نوع ۳۰۴ است و برخی دیگر جزء انواع ۲۰۱ محسوب می شود.
نوع نرده یعنی هویت نرده که از آن شکل می گیرد و گرید مشخص کننده مواد بکار رفته در آن است.

قیمت فروش نرده استیل طلایی

نرده استیل طلایی

نرده استیل طلایی جزء نرده های استیل با رنگ رویه طلایی می باشد که با کمک فرآیند آنادایزینگ بر روی استیل، تغییر رنگ داده می شود.
این نرده ها از محاسن و معایبی برخوردار هستند که از جمله محاسن آن در زیبایی خلاصه می شود و معایب آن نیز در عدم ثبات رنگ در بیش از 99 درصد مواقع!
این ایراد به جهت استفاده از رنگ نامناسب در مراحل آنادایز است و در صورتی که از رنگ های با ثبات و ماندگار بکار برده شود این اطمینان داده می شود که بدون تغییر رنگ در نرده استیل طلایی، می توان همیشگی از زیبایی آن بهره مند شد.

قیمت فروش نرده استیل طلایی

قیمت نرده استیل

قیمت نرده استیل در لیست ارائه شده که در اختیار نمایندگی فروش نرده در استان و شهرستان ها قرار می گیرد براساس قیمت لوله و یراق بروز شده می باشد. محاسبات و برآورد دقیق قیمتی از سوی نمایندگی نرده استیل در هر شهر و استان جداگانه برای مشتری اعلام می شود که البته بر حسب مدل و رنگ و … است.

فروش نرده استیل طلایی

فروش نرده استیل طلایی که درصد محسوسی از فروش ها را شامل می باشد تاکنون از هر مدل و طرحی که اجرای آن توسط نرده های استیل ممکن باشد، نصب و اجرا شده که اغلب نیز در هتل ها مشاهده می شود.
این نرده های لوکس و زیبا که ترکیبی از استیل و دیگر عناصر مانند شیشه و پلکسی نیز می تواند باشد از قیمت های مناسبی برخورداراند البته در صورتی که طرح و مدل خاص مدنظر نباشد!
در طرح های خاص، هزینه هایی از بابت اجرا و … به نرده های استیل طلایی، تعلق می گیرد که افزایش قیمت را موجب می شود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.