خرید استیل نرده اعلا برای پنجره

خرید استیل نرده اعلا برای پنجره و بالکن یا راه پله در ساختمان های با طبقات بالا به دلیل سطح مقاومت بالای این فلز می باشد. سطح مقاومت یعنی مقاوم بودن آن در مقابله ضربه و فشار و همچنین سرقت.

خرید نرده استیل اعلا از نمایندگی فروش در متنوع ترین مدل ها از انواع مدلهای عمودی و افقی برای پنجره و راه پله و همچنین بالکن و ایوان و حتی پشت بام ها صورت می گیرد.
مدلهای شیشه ای و حتی ترکیبی که ظاهری شکیل دارند و یا مدلهای ساده عمودی با ارتفاع حداقل 90 سانتیمتری و انواع مدلهای افقی با ارتفاع 90 سانتیمتری که هر یک در عین سادگی واقعا زیبایی بصری بالایی دارد.
نرده استیل پنجره از آن جهت اجبار شد که متاسفانه هم حوادث پیش آمده طی سالیان گذشته بالا بوده و هم میزان سرقت هایی که دقیقا از همین بخش از ساختمان یعنی پنجره ها به وقوع پیوسته!
از این رو سازمان نظام مهندسی بر آن شد که در زمینه حفاظ و نرده برای بخش هایی از ساختمان از جمله قسمت پنجره و بازشوی درها حساسیت بالایی از خود نشان دهد. اتفاقا همین حساسیت خوشبختانه نتیجه بخش هم بوده است.

جدا از اجبار بودن این امر قواعدی برای نحوه قرار گرفتن لوله و یراق آلات کنار هم نیز مطرح شده است که از آن جمله به فاصله استاندارد 11 سانتی متری بین لوله های عمودی یا افقی در سطح کار و همچنین استفاده از قطر لوله های حداقل 38 در پشت پنجره ها و برخی موارد دیگر.
نرده استیلی که در پنجره ها قاب شده و وصل می شود با عنوان حفاظ شناخته شده که به دلیل کارایی بالا و ضدسرقت بودن امروزه از استقبال بالایی نیز برخوردار است.
این مدل از پنجره ها را به کمک جوش آرگون در محل یا در کارگاه ساخته و در مکان مدنظر نصب می شود اتصالی که توسط جوش بین قطعات و لوله ها صورت می پذیرد به چفت و محکم شدن آن کمک شایانی می کند.
اما برخی مدلهای ساده پنجره ها مثل مدل نرده نیز وجود دارد که در این مدل لوله نرده ها را به اطراف پنجره و به یراق الات چفت و بست می دهند. این مدل نیز کارایی لازم را برخوردار است اما از نظر استحکام و مقاومت مورد اولی مقبول تر و استاندارد تر می باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.