فروش استیل نرده در انواع بالکنی

فروش استیل نرده در انواع مدل بالکنی گاهی از انواع شیشه ای و اغلب از نوع تمام استیل می باشد که با مدل افقی و عمودی اجرا می شود و مقاومت بالایی را برخوردار است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش استیل نرده در انواع بالکنی نیز همانند مدل های دیگر از طریق مجموعه نرده آرکا (آرکااستیل) انجام می شود که هم کیفیت لازم را برخوردار است و هم در قیمت مناسبی عرضه می گردد و از طرفی آن چه اهمیت کار را بیشتر می نماید وجود مجریان مجرب و حرفه ای از جهت نصب و اجرا هستند که این عزیزان کار را به بهترین شکل خود اجرا و در محل خود نصب می کنند که هم مقاومت و هم تمیزی کار را توامان برخوردار است.

انواع مدل نرده های بالکنی استیلی

آنچه مسلم است و همگان می دانیم در بالکن ها و ایوان یا از نرده های فلزی استفاده می شود و یا سنگی،
نرده سنگی که متاسفانه مورد تایید ساطمان نظام مهندسی هم چندان نیست چرا که در بسیاری از موارد با یک تندباد کوچکی این احتمال می رود که حوادث ناگواری حاصل آید حتی با وجود زلزله های با ریشتر پایین نیز این احتمال که از جا کنده شده و سقوط کنند وجود دارد چون سنگ شکستنیست و زمانی که شکست تکه های آن پرتاب می شود.
انواع فلزی نرده بالکن نیز در انواع آهنی آلومینویمی و استیلی خلاصه می شود.

انواع مدل نرده های بالکنی استیلی

طی سالیان گذشته امری که بر همه به اثبات رسیده از جهت مقاومت بالا داشتن و کارایی بهتر و از طرفی زیبایی و راحتی، مدل نرده های استیلی مورد تاکید بوده است.
چون نرده آهنی که نیاز به رنگ و ضدزنگ دارد و هر ساله باید تمدید کرد.
نرده های آلومینیومی سنگین بوده و دارای قیما بالایی هستند و از طرفی دچار خوردگی و زنگ زدگی در مورادی بسیاری می شود.
استیل هیچ کدام از این معایب را ندارد و برای سال های سال مورد استفاده قرار می گیرد هم سبک است هم ضدزنگ و هم قیمت مناسب تری نسبت به بقیه نرده ها دارد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.