فروش استیل نرده در انواع مدل افقی

فروش استیل نرده در انواع مدل، کلکسیونی از مدلها را از طریق آرکااستیل ارائه می دهد که متناسب با کیفیت، قیمت اعلام می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش استیل نرده از مرکز فروش آرکااستیل با مدلهای متنوعی انجام می شود شاید بیش از 10 مدل نرده استیل افقی یا عمودی و همچنین انواع دیگر که در ساده ترین طرح تا شلوغ ترین طرح ها قابل اجرا می باشد.
برخی از مکان های لازم به نرده و حفاظ از پیچیدگی خاصی از نظر طرح برخوردارند مثلا حالت خم یا قوس دارد که کیفیت مناسب استفاده شده در این قسمت از کار حساسیت بالایی دارد این کیفیت را به راحتی از استیل بخواهید.
سال ها مدلهای خم دار از استیل را در مترو و بخش های مختلفی از تهران و یا در برخی ساختمان ها شاهد هستیم که چطور در عین زیبایی و ظرافت مقاومت لازم را دارد.

بعد از استیل آهن و بعد آلومینیوم بهترین گزینه برای استفاده به عنوان نرده و حفاظ های خم و قوس دار می باشند.
این مورد نیز فراموش نشود که علاوه بر استیل و کیفیت آن،تخصص کار مجری کار که نصاب باشد نیز اهمیت زیادی دارد و آرکا استیل همواره با بهترین مجریان را برای این منظور همکاری می کند.

فروش مدلهای افقی نرده استیل در تهران

مدلهای نرده استیل افقی بیشتر برای راه پله کاربرد دارد و خود این مدل دارای زیرمجموعه ای از انواع مدل می باشد.
امروزه تنوع مدل افقی کار با تعداد پایه و یراقی که استفاده می شود و همچنین رنگ و طرح انتخابی برای پایه نرده ها از انواع اشکی چوبی و یا ترکیبی این مطلب را می رساند که نرده های استیل در بیشترین متریال ارائه می شود.
انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه مشتری است و در واقع هدف همین بوده که با طرح مدل های مختلف تمامی سلایق مشتری برای استفاده از نرده و حفاظ را بتوانیم پوشش دهیم.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.