فروش استیل نرده در انواع مدل شیشه ای

فروش استیل نرده در انواع شیشه ای یکی از زیبا ترین شیک ترین مدل نرده استیل که برای بالکن و راه پله یا ایوان انجام می شود.
فروش استیل نرده در مدل شیشه ای که اغلب در خارج از کشور برای دور پشت بام در ساختمان های بلندطبقه انجام می شود نیز به دلیل تاثیر فراوان این مدل نرده روی ساختمان و به طبع آن روی نمای شهریست و مورد استقبال زیادی از سوی نهاد های مختلف معماری و شهرسازی می باشد.

در ایران به ویژه در استان تهران و مناطق ازاد همچون کیش و قشم و مناطق مرزی شمالی کشور بیشترین استفاده را دارد و اغلب در هتل ها و تفریحگاه های شیک و گران مشاهده می شود.
نرده استیل چه مدلهای طرفدار دیگری دارد؟
یکی از پرطرفدارترین مدل ها انواع نرده استیل عمودی می باشد یعنی نرده اس که با لوله های عمود بر زمین روی کف پله یا روی کف بالکن و ایوان نصب و محکم می شود و همزمان یک هندریل با فاصله 90 سانتی متری از کف روی آن قرار می گیرد تا تمامی لوله های عمود را به هم چفت و محکم و متصل نماید و در این جاست که با نهایت زیبایی از یک نرده با همان رنگ نقره ای یا سیلور شاهد هستیم.

فرق نرده استیل سبک یا سنگین در چی هست؟
تفاوتی که بین استیل سبک و سنگین مطرح است در مقاومت و کارایی آن خلاصه می شود استیل سبک یعنی از نظر وزنی سبک می باشد و این یعنی این که شما از لوله و یراق آلات با وزن کم در کار استفاه کرده اید با وزن کمتر از استاندارد.
بنابراین همین یک عامل معضلاتی را در آینده ایجاد می کند از آن جمله زنگ زدی و شل شدگی لوله و قطعات و انفصال پیوند بین لوله و قطعات خواهد شد.
اما استیل سنگین براساس استاندارد دارای وزن ایده آل بوده و بستر و شرایط لازم را برای ایجادی محیطی امن فراهم می نماید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.