فروش استیل نرده در انواع هندریلی

فروش استیل نرده در انواع هندریلی از آن جهت که به دیوار فقط نصب می گردد و فضایی روی سطح زمین اشغال نمی کند حائز اهمیت می باشد.
فروش استیل نرده در انواع مدل های هندریلی که در اتصال به دیوار از طریق یراق آلاتی صورت می پذیرد گاهی در انواع تمام استیل لوله ای و گاهی در انواع پروفیلی صورت می گیرد.
همچنین سایز و قطر این لوله نرده ها در استفاده برای هندریل گاهی تنها به سایز 38 میلی متری اکتفا می شود و گاهی از انواع سایز 51 می توان بهره مند شد طبیعتا انتخاب این گزینه ها امری سلیقه ایست و هیچ تاثیری در سطح مقاومت ندار.
آن چه اهمیت لازم دارد و شامل سلیقه نمی باشد ضخامت منتاسب از لوله نرده ها را اختیار و خرید کردن است.
هر چه ضخامت لوله ها کمتر باشد احتمال شکستگی و قررفتگی لوله در گذر زمان بالاست اما ضخامت های بالا این امتیاز را دارند که سالیان سال قابل استفاده باشند بدون آن که خم به ابرو بیاورد.
فروش انواع نرده استیل هندریلی سایز 38
در انواع ضخامت این سایز چیزی که اهمیت دارد کیفیت است بنابراین قطر لوله که 3.6 سانتی متری می باشد صرفا به عنوان دستگیره عمل می کند.
افرادی که تصمیم بر نصب نرده استیل هندریلی در بخش هایی که کودکان بیشتر با آن سروکار خواهند داشت، می کنند به دلیل دستان کوچک بهتر است از سایز قطر 38 استفاده شود اما برای بزرگسالان قطر 51 بیشتر مورد پیشنهاد است.
فروش استیل نرده در تهران
تهران به عنوان پایتخت انواع نرده های استیلی را در متنوع ترین حالت ها و مدل ها عرضه می دارد از جمله مدلهای هندریلی که در داخل آپارتمان ها و دیگر بخش های صنعتی و عمومی کاربرد دارند، می باشد.
نصب این نرده ها در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت حرفه ای انجام می شود به گونه ای که احتمال لق و شل شدگی را به شدت پایین می اورد.
با ما همراه باشید تا از خدمات متمایز این شرکت بیشتر بهره مند شوید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.