قیمت استیل نرده مناسب راه پله

قیمت استیل نرده در پیش فاکتور اعلام شده از این مرکز برای راه پله دارای بند هایی است که از آن جمله مدل و گرید و همچنین هزینه باربری می باشد.

قیمت استیل نرده در قالب بند هایی در فاکتور یا پیش فاکتور مطرح می شود یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین ها در این راستا، بحث کیفیت و در واقع گرید استیل است.
همان طور که اغلب عزیزان مستحضر هستند استیل دارای 3 گرید که سطح کیفی را پوشش می دهد، می باشد.
گرید 201 استیل کیفیت مناسب و البته ضدزنگ می باشد که با توجه به اینکه در مرحله تولید سطح ترکیب آهن پایین آمده و برخی آلیاژ ها در حد استاندارد بکار رفته خاصیت ضدزنگ بودن را بدان بخشیده است.
از انواع استیل 201 مارک ساموین یکی از بهترین گزینه هاست چرا که تولید از برند و کارخانه معتبر جهانی می باشد.
گرید 304 که معروف است به ضدزنگ و ضدخش بودن استیل، دارای براقیت خاصی در ظاهر بوده و کیفیت آن به حدی است که حتی داخل استخر دارای کلر نیز می توان بکار برد هر چند توصیه بر این است که هیچ فلزی در جوار شوینده های شیمیایی و همچنین مواد شیمیایی همچون کلر قرار گرفته نشود.

گرید 316 استیل هم که بیشتر مصرف صنعتی دارد دقیقا به جهت باکیفیت بودن آن حتی در مقابل مواد شیمیایی و صنعتی است و به همین جهت در صنایع و کارخانجات زیادی کاربرد دارد.
قیمت نرده استیل در انواع مدل
یکی دیگر از فاکتور تاثیرگذار در قیمت های نرده استیل بحث مدل می باشد.
طبیعتا هر چه شکل و طرح و مدل پیچیده تر یا شلوغ تری داشته باشیم چون مصرف لوله و یراق زیاد است پس حتما احتمال افزایش قیمت را خواهیم داشت لذا انتخاب مدل های سبک تر و اصطلاحا ساده تر که کمتر لوله و یراق بکار برده شود از قیمت های مناسب تری برخوردارند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.