قیمت استیل نرده مناسب ساختمان

قیمت استیل نرده که مناسب برای ساختمان باشد با توجه به مکان قرار گرفتن نرده در ساختمان و این که ساختمان در چه شرایط محیطی قرار دارد بایستی در استعلام لحاظ شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت استیل نرده برای ساختمان های شمالی و جنوبی کشور که متاثر از پدیده های مختلف، محیطی شرجی با درصد رطوبت بالا دارند به دلیل استفاده از انواع گرید 304 تماما ضدزنگ، قیمت های بالاتری نسبت به استفاده از نرده در ساختمان های مرکزی و یا شرق و غرب کشور که یا درصد رطوبت بسیار کم است و یا متوسط، برخوردار هستند.
در مناطق با رطوبت کم گرید 201 ساموین استیل از بهترین برند هایی می باشد که با توجه به خاصیت ضدزنگ داشتن از نظر قیمتی نیز مناسب تر از انواع گرید 304 است.

این تفاوت قائل شدن صرفا از جهت تفاوت در منطقه می باشد و باید خاطر نشان کرد که مجموعه آرکااستیل فروش و نصب هر دو گرید در کیفیت های مناسب برای سراسر کشور نه فقط منطقه خاص را با قریب به 1 دهه سابقه کاری، به انجام می رساند بنابراین دوستان از این جهت دغدغه مند نباشند که تمامی مدل و کیفیت حفاظ استیل نرده در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

فروش حفاظ نرده استیل برای راه پله

فروش حفاظ استیل برای راه پله که بیشترین متقاضی برای خرید را دارد از این جهت است که قسمت باکس پله ها یکی از پرخطرترین نقطه ساختمانی می باشند که استفاده از حفاظ و نرده در این قسمت به شدت احساس می شود و مورد نیاز است.
بنابراین اولویت انتخاب در نرده ها به بخش راه پله ها اختصاص داده شده اما در بالکن و ایوان و همچنین در مکان هایی از جمله پشت بام ها یا در محوطه ها نیز نرده به عنوان کاربردی ترین عنصر یاد می شود.
و با توجه به این که استیل بیشترین پاسخ گویی به نیاز از یک نرده را می دهد در لیست پرفروش های نرده از دیگر انواع آهن و آلومینیوم در سطح دنیا می باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.