آمار فروش نرده استیل در سطح کشور

آمار فروش نرده استیل در سطح استان ها خبر از رضایت بخش بودن این فلز در مقایسه با انواع دیگر شامل آلومینیوم، چوب و آهن می باشد. این رضایتمندی در کیفیت و قیمت مناسب نرده استیل مشهود است.

آمار فروش نرده استیل در سطح کشور

آمار فروش نرده استیل در سطح استان های مختلف از کشورمان که توسط کارشناسان گردآوری شده حاکی از آن است که رضایت بخش بودن در خرید نرده استیل بیش از انواع دیگر نرده ها به جهت شرایط مناسب از نظر کیفیت و قیمت، بسیار بالا است.
این نرده های فوق سبک و مقاوم امروزه در متریال های مختلف به عنوان اصلی ترین گزینه در پیشنهاد مهندسین پروژه های مختلف سازه ای و عمرانی، مطرح است و از قبل همین موضوع لازم به ذکر است بیشترین فروش نرده استیل نیز برای ارگان های مختلف دولتی و خصوصی انجام می پذیرد که با ارائه خدمات اجرایی می باشد.

آمار فروش نرده استیل در سطح کشور

آمار فروش نرده استیل در سطح دنیا

آمار فروش نرده استیل در سطح دنیا نیز تقریبا مشابه ایران می باشد چرا که استیل یک فلز کاملا لوکس مقاوم و در قیمت های مناسب است و در رنگ و طرح های مختلفی به تولید می رسد.
امروزه شاهد آن هستیم که در اغلب ساختمان های نوساز و برج ها در کشور های مختلف و حتی در اماکن مختلف دیگر خدماتی و تفریحی از استیل به شیوه های مختلف از انواع نرده استیل با خم و قوس هایی که قابلیت اجرایی دارد و همچنین طرح های اصیل و کلاسیک، بخش های مختلف حفاظ کاری می شود.
اغلب کاربرد این نرده ها را در فرودگاه های کشور های مختلف مشاهده نموده اید که نمونه بارزی از مقاومت و کیفیت بالای این نرده ها می باشد.

آمار فروش نرده استیل در سطح کشور

آمار فروش نرده استیل در سطح کشور

آمار فروش نرده استیل در سطح کشور

کیفیت و قیمت مناسب و فوق سبک انواع نرده های استیل

کیفیت را از انواع گرید کاربردی در این نرده ها می توان جویا شد که هم خاصیت نگیر بودن را به استیل داده و هم در خصوص ضربه و خوردگی بسیار قوی عمل می کند.
گرید 304 در این فلز با توجه به خاصیت منحصربفرد خود یعنی ضد زنگ و ضد خش بودن سبب کاربردی شدن استیل در اماکن تفریحی مانند استخر های خصوصی و عمومی شده است.
سبکی در این فلزات از جهت پایین بودن ضخامت ها با وجود قدرت مقاومت در برابر شرایط مختلف است امری که در فلزات دیگر مانند آلومینیوم و آهن دیده نمی شود و همواره وزن بالای این عناصر یکی از معایب بزرگ در جهت استفاده از آن محسوب می گردد.
علاوه بر این که با توجه به بگیر بودن آهن و احتمال بالای خوردگی در آلومینیوم، این فلزات چندان مورد رضایت مشتری قرار نمی گیرد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.