انواع نرده استیل برای پشت بام

انواع نرده استیل برای پشت بام با نصب در حریم پرخطر، پشت بام را به محیطی ایمن در برابر سقوط تبدیل می کند امری که امروزه اغلب در کشور های پیشرفته صورت گرفته تا از آن به صورت بهینه استفاده شود.

انواع نرده استیل برای پشت بام

انواع نرده استیل برای پشت بام در اضلاع مختلف از پشت بام ساختمان و اغلب در بخشهای پر خطر در ارتفاع مشخص و استانداردی نصب می شود تا هر گونه احتمال به سقوط افراد یا اشیاء در آن به حداقل کاهش یابد.
این مکان که به عنوان نمای سوم ساختمان در اغلب نقاط پیشرفته دنیا حائز اهمیت است می تواند در صورن رعایت موارد ایمنی به عنوان فضایی اضاف بر فضای داخلی ساختمان مورد بهره مندی قرار گیرد.
در کشور های پیشرفته از این بخش از ساختمان به دلیل در دسترس بودن و … با ایجاد حفاظ نرده استیل در مدلهای متنوع و زیبا، استفاده بهینه ای صورت می گیرد به نحوی که گاهی در صورت کمبود فضا به عنوان حیاط خلوت و … بیشتر کاربرد دارد.

انواع نرده استیل برای پشت بام

دلیل خرید نرده استیل برای پشت بام بیشتر از جهت وجود مقاومت و استحکام لازم در برابر رطوبت و همچنین ساییدگی است این نرده ها نما و ظاهری ساده اما با درجه مقاومت بالا هستند و همین دو امر در جلب توجه برای استفاده در پشت بام کافی است.
البته براقیت و رنگ منحصر بفرد استیل نیز خود عامل دیگری در انتخاب استیل به منظور حفاظ نرده استیل در هر مکانی از جمله پشت بام می باشد.
چفت شدن لوازم نرده استیل به یکدیگر از طریق جوش نیز یکی دیگر از عواملی است که برای نرده استیل پشت بام توصیه می شود.

انواع نرده استیل برای پشت بام

منظور از نرده استیل پشت بام؟

ایجاد حفاظ نرده مطمئن از جنس فلز استیل با قابلیت نگیر بودن در طرح و مدلهای متنوع برای اطراف پشت بام ساختمان را می گویند. استفاده از نرده های استیل جزء ملزومات در هر ساختمانی است.
نرده که نام دیگر آن حفاظ می باشد با شرایط استاندارد مکانی بایستی در محل مورد نظر با توجه به مدل و طرحی که انتخاب شده لحاظ شود یعنی چه؟
برای پشت بام که ارتفاع در آن زیاد و ریسک حوادث در آن بالا می باشد استاندارد نرده حکم می کند که:
اولا ارتفاع در نظر گرفته حداقل 75 سانتی متر به بالا باشد.
ثانیا مدل استفاده از لوله در آن حتما به شکل عمود و در فواصل بسیار کمتر حداقل 10 سانتی متر از هم، باشد.

انواع نرده استیل برای پشت بام

موارد دیگری نیز در خصوص نصب و نحوه اجرا وجود دارد که این موارد از جمله اطلاعات مربوط به مجریان کار است که در محل آن را پیاده می کنند.
حال اگر استفاده از نرده یا حفاظ برای راه پله مورد توجه قرار بگیرد بایستی توجه نمود که این مکان نیز ملزومات و استاندارد های اجرایی خود را برخوردار است.
مثلا این که:
در نرده استیل راه پله خصوصا برای طبقات کمتر استفاده از هر مدلی از جمله نرده استیل افقی نیز بلامانع است.

انواع نرده استیل برای پشت بام

انواع نرده استیل برای پشت بام + تنوع

تنوع نرده استیل برای بخش پشت بام ساختمان که مسلما در نمای بیرونی آن تاثیرگذار است لازم و ضروری می باشد.
حدودا در بیش از ۹۰ درصد موارد از مدلهای عمودی که ترتیب قرار گرفتن لوله یا پروفیل گارد نرده بصورت عمود بر کف است، استفاده می گردد اما مدلهای افقی نرده استیل نیز البته با طرح های خاص که امکان بالا رفتن از آن ممکن نباشد، قابل اجرا است.
بنابراین تنوع در این نرده ها را برای بخش پشت بام ساختمان در 2 نوع بیشتر نمی توان اجرا نمود.
اما در خصوص تنوع در رنگ و طرح، امروزه با افزایش توجه به نمای ساختمان ها استفاده از انواع پروفیل همراه با شیشه یا لوله در مدلهای عمودی و همچنین استفاده از لوله و پروفیل در ساختار این نرده ها رایج می باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.