انواع نرده استیل شیشه خور بالکن

نرده های استیل به کار گرفته شده در ساختمان دارای انواع طرح های مختلف هستند. یکی از انواع این نره ها که اغلب در بالکن ها استفاده می شود، نرده های استیل شیشه خور می باشد.
نرده ها دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند و عموماً به منظور حفاظت و بهتر دیده شدن پله ها استفاده می شوند. با پیشرفت علم و مدرن شدن ساختمان ها ظاهر راه پله و تراس ها عوض شد، و میله هایی مدرن تر با ظاهری جذاب تر و رنگ های متنوع تر به بازار آمد. کسانی که سعی در ساخت ساختمان هایی با معماری روز و مدرن داشتند، سعی کردند تا میله های راه پله را نیز به روز کنند، و از میله های مدرن تر با ظاهری شیک تر استفاده کنند. یکی ار انواع این میله ها نرده های استیل است. امروزه نرده های استیل مطابق با جدید ترین دکوراسیون های ساختمان ساخته می شود و دارای انواع طرح های مختلف است. یکی از طرح های بسیار مدرن این نرده ها که اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته است نرده های استیل شیشه خور است. نرده های استیل شیشه خور ظاهری بسیار شیک و مدرن دارند و در دارای دو مدل تمام شیشه و ترکیبی هستند. از کاربرد این نرده ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
  1. به کار بردن آن ها در ویلا ها
  2. به کار بردن آن هادر ساختمان ها اداری به عنوان پارتیشن های تزیینی
  3. به کار بردن آن ها به عنوان نمای تراس در ساختمان ها
  4. به کار بردن آن ها به عنوان نمای حاشیه استخر
  5. و به کار بردن آن ها در بالکن خانه های ویلایی یا ساختمان های تجاری

نرده استیل در بالکن

یکی از کاربرد های مهم و اصلی نرده های استیل شیشه خور در بالکن ها است. زیرا علاوه بر ایجاد فضایی بسیار شیک و جذاب باعث حفظ امنیت جانی برای افراد به خصوص کودکان می شود. یکی از کاربرد های مهم این نرده های شیشه خور در بالکن های خانه های لوکس است، اما می توان گفت کاریرد آن در ساختمان های مدرن تجاری بیشتر است. اخیراً در بالکن های بزرگ بسیاری از این ساختمان های تجاری کافی شاپ ها یا رستوران هایی به منظور رفاه مشتریان ایجاد شده است و این نرده های شیشه خور فضای این کافی شاپ ها را بسیار بهتر می کنند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.