انواع نرده و حفاظ استیل ضد زنگ

انواع نرده و حفاظ استیل ضد زنگ اغلب برای چه مکان هایی مناسب و مقرون به صرفه تر از هر حیث می باشند؟ نرده استیل ضد زنگ ظاهری شفاف و براق دارد.

انواع نرده و حفاظ استیل ضد زنگ

انواع نرده و حفاظ استیل ضد زنگ همیشه از نظر کارشناسان به ویژه در محیط های باز و مکان های عمومی بهترین انتخاب است زیرا علاوه بر شکل براق و زیبایی ظاهری، مقاومت بسیار زیادی در برابر فرساینده های طبیعی دارند. البته امروزه نمونه هایی با خاصیت ضد زنگ بودن نیز وجود دارند. اما سوال اینجاست که نرده استیل ضد زنگ به هیچ عنوان زنگ نمی زند؟
جهت پاسخ به این سوال بهتر است انواع این نرده ها را نام ببریم تا شما به جواب این سوال برسید. سوالی که برای خریداران جهت انتخاب بهترین گزینه مهم و اساسی است.

انواع نرده و حفاظ استیل ضد زنگ

انواع نرده و حفاظ استیل ضد زنگ

انواع نرده و حفاظ استیل ضد زنگ به طور کلی به سه دسته تقسیم بندی می شود:

  • نرده استیل ۳۰۴
  • نرده استیل ۳۱۶
  • نرده استیل ۲۰۱ یا کربن

انواع نرده و حفاظ استیل ضد زنگ

انواع نرده و حفاظ استیل ضد زنگ ۳۰۴

زمانی که از ضد زنگ بودن یک فلز صحبت می شود بدون شک پای کروم به میان می آید، ماده ای که به مقدار بسیار زیاد از زنگ زدگی فلزات جلوگیری می کند و باعث افزایش مقاومت آنها در برابر عوامل ضد زنگی مانند رطوبت و آب می شود.

نکته: نرده استیل ۳۰۴ معمولاً جهت نصب در محیط های باز مانند مترو مناسب است یعنی مکان هایی که تردد افراد بسیار زیاد است و نیاز به مراقبت دائم نخواهد بود.

میزان کرومی که در تولید این نرده ها به کار میرود بین ده تا یازده درصد است و همین باعث مقاومت بسیار زیاد آنها در برابر رطوبت می شود اما تنها در محیط های مانند استخر یا نزدیک ساحل دریا که آب شور وجود دارد این نرده ها مقاومت خود را به مرور زمان از دست می دهند و دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شوند. به این معنی که در برابر آب شور و هم چنین کلر زنگ می زنند.

انواع نرده و حفاظ استیل ضد زنگ ۳۰۴

انواع نرده و حفاظ استیل ضد زنگ ۳۱۶

این مدل نرده نیز تمام ویژگی های نرده ۳۰۴ را دارا می باشد با این تفاوت که در تولید این نرده ها علاوه بر کروم از نیکل و مولیبدنوم نیز بکار می روند و قدرت مقاومت پذیر فلز بسیار بالاتر از نمونه ۳۰۴ خواهد بود. خوشبختانه نمونه از نرده های استیل نیاز به هیچ گونه تعمیر یا نگهداری ندارند تا عمر مفیدشان تمام شود. به همین علت بهترین گزینه جهت مصارف صنعتی می باشد.

نکته: شاید تنها عیب نرده استیل ۳۱۶ قیمت بسیار گران آن باشد که این مورد نیز با وجود ویژگی بارز آن یعنی قابلیت بالای ضد زنگ بودن قابل توجیه می باشد.

انواع نرده و حفاظ استیل ضد زنگ

انواع نرده و حفاظ استیل ضد زنگ ۲۰۱ کربن

ارزان ترین و بهترین گزینه نرده استیل برای محیط درونی ساختمان. نرده ای که تنها دو درصد کربن در تولید آن بکار می رود و مقاومت بسیار پایین در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد. به همین علت تنها برای محیط های درونی ساختمان های مسکونی و اداری پیشنهاد می شود.

مقایسه انواع نرده استیل

در نهایت با مقایسه این سه محصول از نرده های استیل به راحتی با مفهوم نرده استیل ضد زنگ و نوع انتخاب مناسب آنها آشنا شدید.نرده استیل حفاظ ضد زنگ بهترین انتخاب نسبت به نرده های آلومینیوم یا فرفورژه هستند. زیرا نسبت به این دو نمونه مقاومت بسیار بالایی از هر لحاظ دارند.

نکته: هنگام خرید در نظر گرفتن بودجه مهم می باشد زیرا نمونه های ضد زنگ استیل در مقابل کارآیی بسیار بالایی که دارند گران هستند و به همین علت پیشنهاد می کنیم حتماً از نمایندگی های مجاز و تخصصی آنها را تهیه نمایید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.