بازار فروش قطعات نرده استیل با بهترین کیفیت

این روزها برای تولید بسیاری از محصولات فلزی، از یراق آلات استیل استفاده می شود و به همین سبب بازار فروش قطعات نرده استیل در کشورمان بسیار گرم و پر رونق است؛ یکی از عمده ترین کاربردهای آن تولید نرده هایی ست که در کناره پله ها نصب شده و نه تنها باعث بالا رفتن امنیت آن می گردد، بلکه در زیبایی و جذابیت نمای داخلی خانه نیز تاثیر بسزایی دارد.

بازار فروش قطعات نرده استیل با بهترین کیفیت

آشنایی با انواع قطعات نرده استیل

آشنایی با انواع قطعات نرده استیل

بسیاری از ساختمان های امروزی برای زیبا نمودن هر چه تمام تر نمای داخلی بناهای خود رو به استفاده از نرده های زیبا و جذاب استیل آورده و توسط آن نمای فوق العاده دلنشین و منحصر به فردی به دکوراسیون منزل خود می بخشند.
اما این نرده های استیل دارای قطعات مختلفی هستند که در این قسمت برای آشنایی شما با آنها، به انواع قطعات نرده استیل اشاره می کنیم:

  • لوله استیل: که معمولاً در سایزهای 16، 38 و 51 استیل تولید می شوند و تشکیل دهنده پایه اصلی نرده ها می باشند.
  • حلقه استیل: این محصول برای نصب لوله ها به بدنه اصلی نرده طراحی و تولید شده اند.
  • ناخنی و کلاهک: ناخنی قطعه ای است که پایه های استیل را به لوله های نرده متصل می نماید و کلاهک را نیز زیر میان ناخنی و پایه استیل قرار می دهند.
  • پایه استارت: این قطعه لوله ای است که در ابتدای نرده نصب می گردد.
  • زانویی: بخش مهمی از قطعات نرده استیل است که برای اتصال دسته نرده به پایه استارت به کار می رود.

نمایندگی عرضه ارزان قطعات نرده استیل

نمایندگی عرضه ارزان قطعات نرده استیلسایت اینترنتی ما یکی از مراکز معتبر کشورمان می باشد که مدتهاست به عنوان نمایندگی فروش نرده استیل به فعالیت مشغول بوده و بهترین نوع این محصول را در دسترس مشتریان خویش قرار می دهد.
قیمت این محصولات به آلیاژ به کار رفته برای تولید نرده و همچنین مدل آن بستگی دارد؛ مسلماً نرده استیل هایی که ساده بوده و هیچگونه طرح و نقش خاصی بر روی آنها وجود ندارد ارزانتر و مناسبتر از نوع طرح دار آن هستند؛ البته ناگفته نماند که نمونه های طرح دار این محصولات تاکنون از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده اند، چرا که می توانند جلوه بسیار زیبایی برای دکوراسیون به وجود آورده و فضای داخلی خانه را شیک و جذاب نماید.
قطعاتی که در این سایت مشاهده می کنید با استفاده از بهترین جنس استیل ساخته شده و از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند و می توانند برای سالهای سال بر لبه های کناری پله ها نصب شده و در حفظ امنیت و همچنین زیبایی پله های شما نقش مهمی را ایفا نمایند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.