بورس انواع نرده استیل حفاظ پنجره

در بورس و بازار انواع نرده و حفاظ استیل چه نوع و مدل های از نرده عرضه می شود؟ آیا قیمت تنها بر اساس ویژگی های فنی و استاندارهای تولید تعیین و اعلام می شوند؟
انواع نرده های استیل حفاظ پنجره با نام حفاظ های استیل مسکونی، حفاظ استیل امنیتی، حفاظ استیل تجاری نیز نامیده می شوند. این نرده ها برای حفاظت از پنجره های ساختمان های مسکونی، بانکی یا تجاری به کار می روند و به صورت نرده های ساده، مشبک، به صورت بوته ها در هم پیچیده یا لوزی نصب می شوند. نکته مهمی که برای بهره گیری از این نرده ها می بایست رعایت گردد، آن است که این نرده ها پیش از نصب شیشه های پنجره باید کار گذاشته شوند به دلیل آن که نیاز به جوش کاری است و مسلما جهت حفظ تمیزی و ایمنی شیشه های پنجره، باید شیشه ها پس از نصب نرده های استیل کار گذاشته شوند.

انواع نرده های استیل

نرده حفاظ استیل انواع مختلفی دارد که از پرکاربردترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
حفاظ استیل (حفاظ امنیتی-بانکی استیل)، حفاظ استیل مسکونی، حفاظ استیل تجاری، درب استیل آکاردئونی، درب استیل ثابت، درب استیل کشویی، حفاظ پله های استیل: پله خم استیل، پله پیچ استیل، راه پله های استیل ساده طرح دار و با حفاظ شیشه ای، نرده استیل تراس نرده استیل پشت بام هند ریل استیل، پایه های نرده استیل، نرده استیل و چوب، اسپایدر استیل، بوته محافظ، نرده استیل ساده چندخط، نرده استیل خاص.
تمامی این نرده ها دارای اندازه و سایزهای متفاوتی می باشند که بر اساس استانداردهای تعیین شده تولید و عرضه می شوند.

قیمت نرده استیل در بازار

در بازار انواع نرده استیل از قیمت های تعیین شده اما متفاوتی برخوردار هستند،نرده استیل پنجره به مراتب به علت پرفروش بودن از قیمت متغییرتری برخوردار است اما نکته مهم اینکه تعیین قیمت تنها بر اساس سایز یا استاندارهای تولیدی نیست بلکه عوامل زیر در قیمت نرده استیل تاثیرگذار است:

  • قیمت روز فولاد در بازار
  • قیمت قطعات و ابزارآلات نرده استیل
  • قیمت هزینه نصب و تعمیرات
  • طرح نرده استیل و میزان زمانی که برای نصب صرف می شود.
  • برند تولیدی که ممکن است ایرانی یا خارجی باشد.
  • قیمت ارز معاملاتی در مورد نرده و قطعات وارداتی
و بسیای گزینه های دیگر که در قیمت تمام شده انواع نرده ها اثرگذار هستند. بنابراین قیمت قطعات و نرده استیل همیشه ثابت و یکسان نیست و از این رو باید جهت خرید به ویژه خریدهای عمده لیست قیمت را از بورس نرده استیل یا بازار فروش در شهرهای مختلف استعلام کنید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.