تولیدکننده انواع یراق آلات نرده استیل

انواع یراق آلات نرده استیل در بازار با چه قیمت هایی خرید و فروش می شوند؟ تولید کننده یا سازنده تا چه اندازه ای در نرخ تعیین شده بازار اثرگذار می باشد؟

تولیدکننده انواع یراق آلات نرده استیل

در سال های نه چندان دور انواع نرده ها نقش یک کالای لوکس را در خانه های اشرافی داشتند و کمتر کسی به فکر استفاده از نرده به عنوان حفاظ راه پله یا دریچه های منازل خود بود اما امروزه این محصول از یک کالای لوکس به کالای مصرفی تبدیل شده است و بر اساس جداول اقتصادی، هر چقدر تقاضا برای یک محصول یا کالا افزایش یابد آن کالا به سمت مصرفی شدن می رود و در نتیجه تولید آن افزایش و قیمت ها کاهش خواهد یافت.
این موضوع در مورد نرده های استیل نیز صادق است، نرده هایی که امروزه در مکان های عمومی و منازل به علت کیفیت جنس و ظاهر مورد استفاده قرار می گیرند.

تولیدکننده انواع یراق آلات نرده استیل

یراق آلات و قطعات نرده استیل

زمانی که از نرده استیل صحبت می شود منظور و هدف تنها یک پایه یا قطعه از جنس استیل نیست بلکه انواع یراق آلات و قطعات مختلف در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا در نهایت یک نرده استیل مخصوص راه پله یا پنجره شکل بگیرید، از جمله یراق آلات این نرده ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • هندریل نرده استیل
  • پایه که به شکل مربع یا مستطیل است.
  • زانو مفصلی
  • کف کوب
  • هلال اکسسوار
  • بولت نرده استیل
اندازه و سایز هر کدام از انواع یراق آلات نرده استیل با توجه به نوع محل کار گذاشتن نرده ها که معمولاً برای راه پله، پنجره یا بالکن می باشند، متفاوت خواهد بود. تنها نکته ای که در مورد همه این ابزار آلات و یراق نرده استیل مشترک است کیفیت جنس و براق بودن آنها است که در هر نوع آب و هوایی قابل استفاده و ضد زنگ و خوردگی می باشند.
در ایران شرکت های زیادی به عنوان تولید کننده نرده استیل در شهرهای مختلف به ویژه تبریز و تهران فعالیت می کنند که انواع مدل های نرده و حفاظ را تولید و عرضه می نمایند.
تولیدکننده انواع یراق آلات نرده استیل

قیمت نرده استیل در بازار

قیمت هر مدل از نرده ها با توجه به میزان یراق آلات و قطعات مصرفی متفاوت است اما کارخانه های تولید کننده نیز نقش اساسی در تعیین قیمت بازار خواهند داشت زیرا مهمترین نکته کیفیت مواد اولیه در تولید یراق آلات می باشد که هر چقدر کیفیت و خلوص مواد بالاتر باشد بالطبع قیمت تمام شده هر قطعه نیز گران تر خواهد بود. از سوی دیگر میزان هزینه های جانبی مانند هزینه و دستمزد کارگران و هزینه حمل و نقل نیز بسیار تاثیرگذار می باشند.
بنابراین تهیه انواع یراق آلات نرده استیل با قیمت مناسب تنها از سوی نمایندگی ها و شرکت های مجاز فروش مقدور خواهد بود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.