تولید نرده استیل طرح چوب

چرا نرده هایی از جنس استیل یا آلومینیوم با طرح های متفاوت مانند طرح چوب در بازار مورد استقبال قرار می گیرند؟ آیا تولید نرده استیل چوبی در تنوع با نمونه های ساده انجام می شود؟

تولید نرده استیل طرح چوب

تغییر در سبک و شیوه زندگی باعث ایجاد و تولید وسایل جدید نیز شده است، وسایل و ابزار آلاتی که متناسب با سبک و سیاق زندگی مدرن امروز می باشد و مردم نیز علاقه بسیاری به استفاده از آنها دارند. در زمینه نرده و حفاظ ها نیز همین موضوع صادق است. در گذشته کمتر کسی حتی انواع نرده را می شناخت اما امروزه به علت سبک خانه ها، استفاده از آنها به الزامات زندگی تبدیل شده است. اما از بین تمامی نرده ها چرا نرده استیل؟

تولید نرده استیل طرح چوب

دلایل استفاده از نرده استیل

همانگونه که عنوان کردیم طرح و سبک خانه های امروزی، استفاده از نرده ها را واجب کرده است، خانه هایی که برگرفته از سبک اروپایی دارای اتاق هایی با پله های بلند می باشند و به خاطر حفظ امنیت باید از انواع نرده بسته به سلیقه شخصی و کیفیت نرده از آنها استفاده کرد.
نرده استیل به علت مزیت های فراوانی که دارد انتخاب اول فروشندگان و خریداران می باشد. از مزیت های این نرده ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع در رنگ و طرح
  • ظاهر براق و زیبا
  • مقاومت در برابر هر نوع ضربه
  • طول عمر بالا و عدم زنگ زدگی
  • عدم نیاز به رسیدگی و رنگ آمیزی
  • قیمت مناسب نسبت به کیفیت قطعات و لوازم نرده
  • مناسب جهت راه پله، بالکن، پنجره و تراس
  • ترکیب با چوب و شیشه به شیوه مدرن و اروپایی
تمامی این ویژگی ها باعث شده است نرده استیل جایگاه ویژه ای در بین خانواده ها و حتی استفاده در مکان های عمومی داشته باشد. امروزه طرح های زیبایی توسط تولیدکنندگان به بازار عرضه می شود که یکی از آنها نرده هایی با طرح چوب می باشد.
نرده استیل طرح چوب معمولاً در رنگ های متنوعی مانند فندقی، گردویی، شکلاتی و طرح دار تولید می شوند که متناسب با نمای خانه یا کف پوش و پارکت رنگ آنها انتخاب می شود. این نرده ها قابلیت ترکیب و تلفیق با شیشه و چوب را دارند.
تولید نرده استیل طرح چوب

تولیدکنندگان نرده استیل

شرکت هایی مانند سپکو، ارس استیل و اپکس از جمله تولیدکنندگان انواع قطعات و لوازم نرده استیل با متدهای روز دنیا در ایران می باشند. قطعات تولید شده توسط این شرکت ها از کیفیت روز و برگرفته از استانداردها روز اروپا می باشند. علاوه بر تولید نرده استیل در داخل، انواع نرده استیل و قطعات و لوازم با برندهای اروپایی نیز در بازار عرضه می شوند که هر کدام با توجه به برند و کیفیت تولیدی دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.