تولید و نصب نرده استیل ساختمانی

بهترین و جدیدترین نوع حفاظ و نرده استیل ساختمانی توسط شرکت های تخصصی در ایران تولید و توسط نمایندگی های مجاز و کادر مجرب آنها نصب و اجرا می شوند.
نرده استیل به صورت قطعاتی مجزا در کارخانه های تولید می شوند و سپس توسط متخصصان آموزش دیده در مکان های مورد نظر نصب می شوند. به طور کلی منظور از نرده استیل ساختمانی، نرده و حفاظ هایی هستند که در پاگرد پله، راه پله ها، پنجره، بالکن و تراس ها بکار برده می شوند.
در تولید این نرده ها دو جنبه زیبایی و ایمنی در نظر گرفته می شود و در نهایت بر اساس قطعات انتخابی که اغلب با توجه به نوع کاربرد و رنگ محیط انتخاب می شوند نصب و اجرا می شوند.
در ایران شرکت هایی مانند سپکو از بزرگترین تولیدکنندگان و مجریان انواع نرده و حفاظ استیل می باشند که در تولیدات قطعات و یراق آلات استانداردهای لازم و به روز را رعایت می کنند، به طوری که امروزه چنین شرکت هایی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در خاورمیانه تبدیل شده اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مدل های نرده استیل ساختمانی

امروزه تنوع در تولید حرف اول را می زند زیرا سلیقه و نوع خواسته های مشتریان بسیار متفاوت تر از قبل شده است و همه به دنبال تنوع و طرح های جدید انواع نرده و حفاظ هستند.
همین عوامل باعث شده است تولید کنندگان از آلیاژهای مختلف استیل برای تولید و طرح های گوناگون استفاده کنند، طرح هایی مانند نرده استیل شیشه ای یا نرده استیل چوبی با ترکیب رنگ های بسیار متنوع.
انواع نرده استیل ساختمانی به صورت ساده و طرح دار، نرده راه پله معلق و از پیش ساخته، نرده پلکسی، نرده هلالی، نرده عمودی و نرده دوبل از جمله طرح ها و مدل های جدید در این عرصه می باشند.
در نهایت نوع نصب نرده استیل و تخصص نصاب نیز بسیار مهم است، زیرا مراحل نصب باید با ظرافت و دقت بالایی انجام شود تا طرح مورد نظر زیبایی و ظرافت خود را داشته باشد. حتی کوچکترین اشتباه طرح و مدل نرده را به هم خواهد ریخت، به همین علت بهتر است جهت خرید و حتی نصب از طریق نمایندگی های مجاز فروش و نصب نرده استیل ساختمانی اقدام نمایید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.