تولید کننده نرده استیل بالکن کرج

 همانطور که می دانید نرده استیل به نرده‌ ای گفته می شود که دارای جنس استیل ضد زنگ است. نرده استیل بالکن یکی از فرآورده ‌های نرده استیل در شهر کرج است که می‌توان آن را در اندازه های زیاد و عمده تولید کرد.

این نرده های استیل دارای خواص و ویژگی های جالب توجهی هستند که امروزه استفاده از آنها به مقدار زیادی افزایش یافته است، به گونه‌ای که می‌توان در تمامی ساخت و سازهای جدید امروزی و پروژه های مسکونی و تجاری به وضوح آن را دید.

تولید کننده نرده استیل بالکن کرج

مقاوت بالا نرده استیل مقابل رطوبت

مقاوت بالا نرده استیل مقابل رطوبت

 امروزه یکی از بهترین جایگزین های نرده های آهنی و آلومینیومی در سازه ها و ساختمان ها، استفاده از نرده استیل است. به گونه ای که می توان در حدود ۹۰ درصد از ساخت و سازهای جدید و ساختمان های مدرن این نرده و نصب آن را فراوان دید.

 نرده استیل دارای دو نوع ۲۰۱ و ۳۰۴ است. نرده استیل ۳۰۴ در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی داشته و به همین دلیل آن را به عنوان فولاد ضد زنگ می شناسند، این نرده استیل بیشتر مناسب مناطق مرطوب است.

 ویژگی هایی مانند طول عمر بالا، عدم از دست دادن شفافیت و سازگاری با هر نوع آب و هوایی باعث شده است که این نرده نسبت به نرده استیل ۲۰۱ برتری بیشتری داشته باشد، بنابراین طبیعی است که قیمت این نرده از مرحله ۲۰۱ بیشتر باشد.

در ساختار این نرده مقدار زیادی کروم، آهن و نیکل به کار گرفته شده است، وجود نیکل بالا در این نرده باعث شده است که هیچ تمایلی به اکسید شدن و زنگ زدن در محیط های مرطوب نداشته باشد. از این نرده های استیل بیشتر برای بالکن ها و پنجره هایی که در معرض هوای آزاد هستند، استفاده می کنند. مقاوت بالا نرده در برابر رطوبت یکی از دلیل های اصلی افزایش تقاضای محصول است.

قیمت خرید نرده استیل بالکن کرج

قیمت خرید نرده استیل بالکن کرج  قیمت خرید نرده بالکن استیل کرج به عوامل زیادی بستگی دارد، یکی از این عوامل اصلی، مواد اولیه به کار رفته شده در ساخت نرده است. نرده استیل که در راه پله ها و یا فضاهای باز شیب دار یا غیر شیب دار مورد استفاده قرار می گیرد، در سایت معتبری مانند سایت زیر با قیمت خرید مناسبی به فروش خواهد رسید.

دیگر موارد در تعیین قیمت این نرده نوع ساخت، متراژ نرده و وسایل جانبی مختلف مانند انواع پیچ و مهره ها می باشد، به عبارت دیگر هر چقدر روی نرده استیل، زمان و وقت بیشتری گذاشت قیمت آن به مراتب بالاتر است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.