تولید کنندگان نرده استیل حیاط کرج

نرده استیل یکی از بهترین جنس های نرده می باشد که از آن برای پله، استخر، حیاط و … استفاده می شود که این نوع نرده ها فوق العاده مقاوم و با دوام می باشند و خریداران می توانند با توجه به نیاز خود آن را خریداری نموده و در مکان مورد نظر نصب کنند. نرده استیل حیاط با توجه به مقاومت بالایی که دارد، اکثرا توسط افراد انتخاب می شود و آنها سهی می کنند تا نوع با کیفیت این محصول را تهیه کنند که بعدا هم دچار مشکل نشوند. 

تولید کنندگان نرده استیل حیاط کرج

ارتفاع مناسب نرده های استیل حیاط

ارتفاع مناسب نرده های استیل حیاط

نرده های استیل حیاط دارای انواع مختلفی می باشند ویژگی هر کدام از آنها نیز متفاوت است و از جمله ویژگی متفاوت آنها ارتفاعشان می باشد در هر کدام با توجه به سفترش مشنری متفاوت است و این مشتریان می توانند نرده مورد نظر خود را در هر ارتفاعی که می خواهند انتخاب و سفارش دهند. در ساخت ساختمان و نصب نرده باید به ارتفاع مناسب نرده توجه و دقت شود تا بتوان ایمنی فضا را با استفاده از آن تامین نمود. امروزه از ایده های جدید در ساخت نرده و پله استفاده می شود و از آن به عنوان یک وسیله تزئینی برای منزل استفاده می گردد. از جمله مقرراتی که باید در نصب پله و تعیین ارتفاع به آن توجه نمود می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • ابعاد پله باید بین ۲۲۰ تا ۳۶۰ سانتی متر باشد
  • زمانی که ارتفاع راه پله با پله ها بیشتر از ۷۶ سانتی متر باشد، ارتفاع بالای لبه نرده باید بین ۸۰-۱۱۰ باشد
  • ارتفاع نرده از لبه پله باید حداقل ۸۰ سانتی متر باشد
  • فاصله بین دو نرده عمودی نباید کمتر از ۱۱ سانتی متر باشد

با توجه به این نکات می توان ارتفاع نرده را مشخص نمود. 

عرضه کننده نرده استیل حیاط کرج

عرضه کننده نرده استیل حیاط کرج کرج از جمله بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده نرده استیل حیاط به سراسر جهان می باشد که آن را با بالاترین کیفیت و با نازلترین قیمت به مشتریان عزیز در سراسر جهان عرضه می کند. عرضه کننده این نرده ها تمام تلاش خود را به کار می برند تا بهترین محصول را به صورت عمده به مشتریان توزیع نموده و با جلب رضایت آنها بازار فروش گسترده تری داشته باشند. 

در این مجموعه ما انواع مختلف نرده استیل را با کیفیت بالا و با قیمت مقرون به صرفه به شما مشتریان عزیز عرضه می کنیم و تنها هدفمان رفع نیاز شما و جلب رضایتتان می باشد. مشاوران فروش آنلاین ما در هر زمان آماده خدمت رسانی به شگا عزیزان بوده و در هر زمینه ای شما را راهنمایی می کنند. 

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.