حفاظ نرده استیل شیراز

حفاظ نرده استیل شیراز که در خرید آن با مدل، طرح و رنگ های اغلب سیلور و طلایی مواجه هستیم یکی از پرفروش ترین نرده ها به دلیل بالا بودن سطح کیفیت و مقاومت می باشد.

حفاظ نرده استیل شیراز

حفاظ نرده استیل شیراز با ارائه خدمات فروش و نصب برای استان فارس فعالیت دارد. در خرید آنچه شگفتی آفرین است تنوع بسیار در حفاظ نرده استیل از رنگ، طرح و مدل با وجود کیفیت مناسب می باشد امری که متقاضیان زیادی را به خود جلب نموده است و شیراز با بالا ترین فروش نرده استیل یکی از استان ها مطرح در استفاده از انواع نرده استیل می باشد.

حفاظ نرده استیل شیراز در قیمت

حفاظ نرده استیل شیراز در قیمت، براساس میزان مقاومت موجود نرده استیل که بر حسب ضخامت لوازم آن سنجیده می شود و نوع گریدی که انتخاب شده، مورد بررسی قرار می گیرد.
این مرکز فروش، به مشتریان خود اعلام می دارد که تناسب بین کیفیت و قیمت همواره مورد لحاظ در بخش های مختلف کاری بوده و سعی در ارائه مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان خود هستیم.

حفاظ نرده استیل شیراز

حفاظ نرده استیل شیراز در کیفیت

حفاظ نرده استیل شیراز در کیفیت و سطح مقاومت به دو گرید ۲۰۱ و ۳۰۴ دسته بندی شده که هر از هر ۲ گرید ضخامت های مختلف لوله، پروفیل و اتصالات موجود است.
در صورتی که کیفیت بالایی مدنظر مشتری باشد حفاظ نرده استیل از انواع گرید ۳۰۴ با ضخامت مناسب و اتصالات سنگین انتخاب می شود. با به کار بردن این سطح از مقاومت، مسلما ساختار نرده در هر شرایطی مقاوم عمل نموده و تحت تاثیر عواملی مانند رطوبت، گرما و سرمای زیاد، فشار و ضربه قرار نمی گیرد و دچار شکستگی یا قر رفتگی نمی شود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.