خرید انواع نرده استیل ساختمان

خرید انواع نرده استیل ساختمان در شهر شما با هماهنگی از طریق تماس تلفنی از مجموعه نرده آرکا مقدور می باشد. استعلام قیمت، مشاوره در خصوص طرح، مدل، کیفیت و مواردی از این قبیل در ارتباط برقرار شده انجام می پذیرد تا در صورت مناسب بودن شرایط از دیدگاه شما، نسبت به خرید از این مجموعه اقدام گردد.

خرید انواع نرده استیل ساختمان

تمامی مشاوره ها، رایگان و با پشتیبانی فنی از نمایندگی نرده استیل در شهر شما برای انواع نرده استیل ساختمانی می باشد و طبق رسالت این مجموعه، نمایندگی در پیشبرد اهداف، که ارائه کیفیت و قیمت مناسب به مشتری است، تلاش دارد.

نرده استیل ساختمان چیست؟

نرده استیل ساختمان با یک تعریف کلی عبارت است از مجموعه طرح و مدل از حفاظ یا نرده هایی از جنس استیل که به منظور بالا بردن امنیت در ساختمان ها استفاده می گردد. این حفاظ نرده گاه ممکن در راه پله مورد استفاده باشد و یا برای بالکن یا تراس و حتی پنجره یا درب!

خرید انواع نرده استیل ساختمان

اگر جزئی تر بررسی شود توجه به کاربری ساختمان در انتخاب نوع حفاظ نرده استیل اهمیت دارد.
ساختمان های مسکونی دارای ضخامت های کمتری در لوله و یراق هستند اما در کاربری های غالبا عمومی لازم است از ضخامت زیاد + گرید ۳۰۴ در کار استفاده گردد چرا که در چنین محیط هایی امکان قرار گرفتن استیل در معرض خوردگی و ساییدگی بیشتر است.

خرید انواع نرده استیل ساختمان + مقایسه قیمت

خرید انواع نرده استیل ساختمان، قیمت مشخص خود را دارد!
همواره در خرید نرده استیل، کاربری ساختمان به تعیین کیفیت و سطح مقاومت نرده استیل تاثیر می گذارد و سطح کیفی نیز در قیمت اعلام شده موثر می باشد.
قیمت های به صورت متر طولی برای راه پله معمولا ارزان تر از دیگر بخش ها می باشد چرا که احتمال استفاده از گرید ۲۰۱ به دلیل سرپوشیده بودن این بخش از ساختمان وجود دارد.

خرید انواع نرده استیل ساختمان

قیمت های متر مربعی نیز که برای پنجره کاربرد دارد در صورت استفاده از انواع مدل ساده و نه حفاظ بانکی، دارای قیمت های بسیار مناسب می باشد.
گران ترین نرده های استیل به دسته نرده های با مدل حفاظ بانکی، حصاری (در طرح های خاص)و افقی یا خطی (در طرح های خاص) دسته بندی می شود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.