خرید اینترنتی نرده استیل شیشه ای

مزیت نرده استیل شیشه ای نسبت به دیگر مدل ها چیست؟ این نوع نرده برای چه مکان هایی مناسب می باشد؟ امروزه روش خرید اینترنتی بازار نرده ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است و افراد زیادی جهت سفارش از آن بهره می برند.
شاید بتوان گفت نرده استیل، نسل جدیدی از نرده است که با طرح و رنگ های جدید بازار اتصالات و حفاظ نرده ها را دچار دگرگونی کرده است. نرده هایی که در برابر هر جسم خارجی مقاومت بی نظیری از خود نشان می دهند و همین امر باعث محبوبیت آنها شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تلفیق نرده استیل و شیشه

تولید کنندگان جهت جذب مشتری و فروش بیشتر همیشه به دنبال تولید طرح های جدیدی از نرده هستند، امروزه مردم طرح های ساده و قدیمی نرده استیل را نمی پسندند و به همین علت نرده های استیل را با شیشه و چوب ترکیب می کنند و طرح هایی مدرن و اروپایی با کیفیتی درخور و بی نظیر تولید می کنند.
شاید زمانی که صحبت از نرده استیل شیشه ای شود، همه فکر کنند که عمر شیشه ها زیاد نیست و در برابر هر نوع ضربه ای می شکنند اما این گونه نیست.
در تولید این نرده ها از شیشه های سکوریت و دوجداره استفاده شده که مقاومت زیادی در برابر هر جسم خارجی را دارد، البته این نوع نرده ها بیشتر در محل های عمومی مانند پاساژها، ایستگاه مترو و فرودگاه ها نصب می شوند.
اندازه استاندار این نرده ها با ارتفاع 150 سانتی متر است که استانداری بین المللی و تایید شده اروپا می باشد.
امروزه خرید نرده استیل و دیگر نرده ها نه تنها از طریق حضوری و مراجعه به نمایندگی های فروش صورت می گیرد بلکه روش جدید، سفارش از طریق سایت های فروش و خرید اینترنتی نرده می باشد. در این روش متقاضی طرح و رنگ نرده یا اتصالات را می بیند و سپس به هر مقدار که بخواهد با قیمتی بسیار پایین تر از بازار آن را سفارش می دهد و در کمترین زمان ممکن از طریق پست یا در حجم های زیاد و عمده از طریق شرکت های حمل و نقل دریافت می کند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.