خرید بهترین نرده استیل مخصوص پیمانکار

یکی از مصالح ساختمانی محبوب که امروزه به صورت گسترده به کار برده می شوند، نرده های استیل هستند.

البته با خرید این محصول از پیمانکار نرده استیل دیگر لازم نیست نگران نصب کردن این محصول باشید، به قول معروف می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم نرده استیل محبوب خود را تهیه کنید و هم آن را نصب کنید.

امروزه خیلی از  فروشندگان نرده استیل با این روش هم به مشتریان و خریداران خود خدمت رسانی می کنند و هم سود بیشتری می برند.

خرید بهترین نرده استیل مخصوص پیمانکار

روش نصب انواع نرده استیل

روش نصب انواع نرده استیل

علت محبوبیت بالای نرده های استیل این است که در حین داشتن قیمت مناسب از استحکام و کیفیت زیادی هم برخوردار هستند.

یکی از وظایف پیمانکاران نرده استیل نصب انواع نرده استیل با کیفیت است. که در زیر مراحل نصب نرده استیل را برای شما آورده ایم:

  • مرحله اول: در مرحله ی اول محل قرارگیری نرده ها را روی زمین مشخص کرده، سپس آنها را سوراخ می کنند.
  • مرحله دوم: در مرحله ی دوم پایه یا میل ترانس را که یک میله ی باریک برای نگهداری نرده ها است با استفاده از چسب سنگ در محل سوراخ شده محکم می کنند.
  • مرحله سوم: پس از گذشت ۲۴ ساعت از محکم کردن پایه ها،  هندریل های نرده که همان بدنه ی اصلی نرده هستند را روی این میل ها قرار می دهند. نصب این هندریل ها به کمک پیچ و مهره انجام می گیرد و برای موازی کردن همه ی هندریل ها با هم از حلقه هایی که در زیر هندریل ها می گذارند، استفاده می کنند.
  • مرحله چهارم: در این مرحله هندریل ها را به هم متصل می کنند و ظاهر نهایی نرده استیل را شکل می دهند.

مراحل بالا، مراحل نصب نرده استیل توسط پیمانکار هستند که برای شما ذکر کردیم.

فروشنده بهترین مدل نرده استیل

فروشنده بهترین مدل نرده استیل نرده های استیل مدل های متنوعی دارند که از انواع آنها می توان به نرده های استیل طرح دار اشاره کرد.

قیمت نرده استیل تحت تاثیر یک سری پارامتر از جمله عوامل زیر قرار دارد:

  • کیفیت نرده: مهمترین عامل تاثیرگذار روی قیمت نرده های استیل کیفیت آنها است. نرده های با کیفیت از قیمت بالاتری در مقایسه با انواع بی کیفیت این محصول برخوردار هستند.
  • مدل نرده استیل: همان طور که قبلا هم گفتیم نرده های استیل انواع متنوعی دارند که هر یک از این نوع ها دارای قیمت متفاوتی می باشد. مثلا انواع طرح دار نرده استیل در مقایسه با انواع ساده ی آن از قیمت بالاتری برخوردار است‌.

هر فروشنده نرده استیل با توجه به تقاضای مشتریان خود انواع نرده استیل را عرضه می کند.بهترین نرده استیل را با قیمتی مناسب می توانید از مراکز فروش نرده استیل تهیه کنید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.