خرید عمده نرده استیل 201

نرده استیل ۲۰۱ یکی از پرکاربرد ترین گرید در نرده های استیل محسوب می شود و خرید و فروش آن به صورت عمده و خرد از مجموعه نرده آکار به سراسر کشور می باشد.

خرید عمده نرده استیل 201

نرده استیل ۲۰۱ با توجه به مزیت هایی از جمله قیمت های مناسب مورد استقبال از تمام اقشار جامعه به منظور استفاده از آن به عنوان نرده های استیل به ویژه در راه پله یا بخش هایی از ساختمان که سرپوشیده باشد، است.
این نرده های استیل مقاومت را در صورتی برخوردار می تواند باشد که ضخامت های به کار رفته بمنظور حفاظ نرده استیل، مناسب، استاندارد و حداقل ۰.۶ باشد و البته در خصوص اتصالات بهتر است همواره و در هر گریدی که برای لوله استفاده می شود انواع قطعات یا اتصالات با گرید ۳۰۴ به کار برده شود.

نرده استیل ۲۰۱ چیست؟

نرده استیل ۲۰۱ از گروه نرده های استیل که گرید ۲۰۱ در تولید آن بکار رفته می باشد این گرید در استیل موجود است و با مقادیر زیاد آهن بکار برده شده در آن خاصیت بگیر بودن را به استیل می دهد یعنی در صورت استفاده از آهنربا برای این دسته از نرده ها، امکان ربایش به دلیل وجود آهن بالا در ساختار استیل، وجود دارد.
استفاده از نرده استیل ۲۰۱ با ضخامت مناسب و همچنین برای مکان های دارای پوشش که عدم نفوذ رطوبت بالا در آن تضمینی است، توصیه می شود از جمله راه پله های ورودی ساختمان و … .

خرید عمده نرده استیل 201

کیفیت نرده استیل ۲۰۱

کیفیت نرده استیل ۲۰۱ اگر در مکان درست و مناسبی استفاده شود خوب توصیف شده و مشکلی حاصل نمی شود. تنها موارد منع استفاده از این گرید نرده استیل برای محیط های شرجی مانند استخر و اماکن یا بخش های این چنینی است در بقیه موارد این نرده ها تا چندین سال نیز با دوام و مقاوم عمل می کنند.
این نرده ها همانند انواع نرده آهنی یا آلومینیومی برای استفاده در پنجره، بالکن و تراس و … نیست!

خرید عمده نرده استیل 201

تفاوت نرده استیل ۲۰۱ با دیگر نرده ها

تفاوت نرده استیل ۲۰۱ با انواع نرده های با گرید ۳۰۴ استیل، در احتمال خوردگی، ساییدگی و همچنین تیره شدن رنگ با گذر زمان است.
تفاوت این نرده ها با انواع نرده آهنی یا فرفوروژه در پایین بودن درصد آهن بکار رفته می باشد یعنی میزان آهن موجود در استیل با گرید ۲۰۱ بسیار کمتر از انواع نرده آهنی است اما به دلیل این که استیل ۲۰۱ امکان رنگ کاری ندارد در نتیجه احتمال خوردگی یا زنگ زدگی در آن نسبتا بالا است البته در صورت قرار گرفتن در شرایط خاص مانند استفاده در استخر ها.
اما بین نرده استیل گرید ۲۰۱ با انواع نرده آلومینیومی، چندان تفاوتی وجود ندارد هر چند به دلایلی استفاده از نرده استیل ۲۰۱ بیشتر ترجیح داده می شود تا آلومینیومی.

خرید عمده نرده استیل ۲۰۱

خرید عمده نرده استیل ۲۰۱ از مجموع نرده آرکا با بهترین پیشنهاد قیمتی برای همکاران محترم و همچنین کارفرمایان گرامی صورت می گیرد برای کسب اطلاع از چگونگی و همچنین موراد تکمیلی تر می توانید با کارشناسان سیستم در ارتباط باشید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.