خرید نرده استیل حصاری

خرید نرده استیل حصاری یا عمودی که طرح بکار رفته در اجرا، سبب نامگذاری آن شده در مدلهای مختلفی صورت می پذیرد. این نرده ها همواره مورد تایید آتش نشانی است و از نظر استقامت و پایداری، کاربردی تر می باشد.

خرید نرده استیل حصاری

خرید نرده استیل حصاری یا عمودی در نامگذاری با الهام از طرح آن بدین نام معرفی می شود و مسلما به دلیل قابلیت هایی که استیل دارد این طرح، با مدلهای مختلف اجرا می گردد.
یکی از این مدل ها را که در آن لوله های عمود (حصاری) به شکل منظم و ردیف شده در کنار هم با فاصله معین قرار می گیرد و در مجموع با روی کار آمدن هندریل، اتصال این پایه نرده ها به هندریل شکل می گیرد، می توان نام برد!

خرید نرده استیل حصاری

یکی دیگر از مدل ها در خرید نرده استیل حصاری که بیشترین فروش را دارد و کمی متفاوت تر و شکیل تر از مدل مرسوم است شکل گرفته از ساختاری است که در زمان اجرا با کسر حدودا 10 سانتی یا بیشتر از ارتفاع پایه نرده ها، یک ردیف لوله افقی مشابه هندریل دقیقا در زیر هندریل قرار می گیرد و از طرفین به سرنرده ها متصل می شود.

قیمت خرید نرده استیل حصاری + انواع

نسبت به مدل نرده استیل برآورد کلی از جنس و هزینه خدمات ارائه شده از نصب و اجرا، اقدام می شود.
قیمت مدلهای نرده نرده استیل حصاری نسبت به یکدیگر به دلیل کم و زیاد استفاده شدن لوازم نرده استیل، متغیر می باشد. معمولا هر چه مدل این نرده ها به طرح افقی نرده استیل شباهت داشته باشد قیمت تمام شده ارزان تر است چون کاربرد لوله نرده بصورت افقی و سراسری، مساویست با استفاده حداقلی از یراق و لوله!

خرید نرده استیل حصاری

نرده استیل حصاری و افقی

در برخی از طرح های نرده استیل ترکیبی از مدلهای حصاری و افقی مشاهده می شود. این برای هر راه پله و بالکن ممکن است بدین طریق که بخشی از نرده را از مدل حصاری و در قسمت دیگر آن، مدل افقی نرده استیل کار می شود.
این طرح نیز از جذابیت خاصی برخوردار است که امروزه جهت ایجاد تنوع بیشتر مورد استفاده است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.