خرید نرده استیل سه خط ارزان

نرده استیل سه خط که خرید آن به مراتب از نظر قیمت نرده استیل و همچنین زمان نصب و اجرا بسیار مناسب است جزء نرده های استیل ارزان محسوب می شود و به عنوان حفاظ در راه پله و پنجره یا بالکن مورد استفاده می باشد.

خرید نرده استیل سه خط ارزان

نرده استیل سه خط، ارزان ترین و مناسب ترین نرده استیل در قیمت و زمان اجرا است. این مدل با توجه به ساختاری که دارد این بستر را فراهم نموده تا هم نصب آن سریع تر ممکن شود و هم قیمت در آن مناسب تر باشد به نحوی که یکی از پرکاربرد ترین مدل نرده از سال های گذشته تا کنون شناخته شده است.
نرده استیل سه خط از آن جهت که کاربرد لوازمی مانند لوله استیل در آن کمتر می باشد ارزان تر محاسبه و برآورد می گردد در واقع کاستن از خطوط گارد نرده به این امر منجر شده و در صورتی که از انواع نرده استیل دو خط استفاده شود قیمت پایین تر نیز می افتد!

خرید نرده استیل سه خط ارزان

اتصال در این مدل هم صرفا از نوع پیچ و پرچ می تواند باشد و هم با کمک جوش آرگون. اگر به کیفیت ساختار نرده بیشتر اهمیت می دهید تا قیمت نرده استیل! توصیه کارشناسان به استفاده از جوش در حین کار است که مسلما باعث قوی شدن اتصال می شود و امکان لق و در رفتگی قطعه یا یراق در محل اتصال را به صفر می رساند.

خرید نرده استیل سه خط ارزان

نرده استیل سه خط چیست؟

تعریف اجمالی از نرده استیل سه خط:

  1. حفاظ یا نرده ای مقاوم، کاربردی و مطمئن از نظر مدل
  2. در حین نصب، درصد مشخص و کمتری از لوله و یراق بکار می رود.
  3. دارای فواصل مشخص معمولا ۱۵ سانتی متری بین لوله ها و ارتفاع معمولا ۷۵ سانتی در نرده استیل راه پله است. (لازم به ذکر است که این ارقام متغیر می باشد).
  4. بیشترین درصد کاربرد لوله در آن مشاهده می شود تا پروفیل!
  5. به هر مدل از نرده با گارد 3 ردیفه گفته می شود.
  6. ترکیب این نرده ها بیشتر از نوع تمام استیل است تا استیل با پلکسی و … .
  7. استفاده از میل ترانس در داخل لوله های عمودی (پایه نرده های این مدل) ضروری است.
  8. پایه نرده های در این مدل معمولا به فواصل 1 تا 1.5 قرار می گیرند و … .

خرید نرده استیل سه خط ارزان

تولیدی نرده استیل سه خط

نرده استیل سه خط در صورت موافقت کارفرما یا خریدار یا در مکان پروژه و یا به صورت پیش ساخته ارائه می شود.
زمانی که در مکان مورد نظر نسبت به اجرای آن اقدام شود مسلما برش و جوش و … در مکان انجام می گیرد اما در نرده های پیش ساخته این امکان فراهم است تا در کارگاه هایی با توجه به دستگاه ها و نیروی انسانی کافی، مدل نرده استیل سه خط اجرا و به محل مورد نظر انتقال داده شود.
مهمترین حسن خرید نرده های پیش ساخته عدم ایجاد آلودگی صوتی و همچنین تسریع فرآیند کاری است.

خرید نرده استیل سه خط ارزان

تفاوت نرده استیل 304 با 201

نرده استیل با گرید مشخص شده دسته بندی می شود در واقع گرید به عنوان معرف نرده های استیل از نظرسطح مقاومت و کارایی در برابر شرایط گوناگون می باشند.
این گرید ها در دو دسته 201 و 304 که موارد کاربردی در نرده های استیل می باشد، است!
گرید 201 کیفیتی متوسط از استیل می باشد و ترجیحا اجرای آن برای اماکن سرپوشیده توصیه می شود زیرا احتمال خوردگی و ساییدگی در آن وجود دارد..
گرید 304 کیفیتی مناسب از نرده های استیل می باشد که اجرای آن را برای هر بخش و مکانی مناسب می دانند چرا که دو خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد ساییدگی را برخوردار است.

خرید نرده استیل سه خط ارزان

خرید نرده استیل سه خط ارزان

خرید نرده استیل سه خط ارزان را توصیه می شود از نمایندگی معتبر که در خصوص عرضه نرده استیل از کیفیت مناسب آن بکار می برد اقدام شود. نمایندگی مجموعه نرده آرکا در سراسر کشور با وجود این بستر، تنوع در رنگ، طرح و مدل نرده استیل را برای خرید ممکن نموده است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.