خرید نرده استیل شیشه ای جدید

چرا مردم ترجیح می دهند نرده استیل شیشه ای را جایگزین نرده های قدیمی کنند؟ آیا سفارش و خرید طرح های جدید با سلیقه و استاندارهای ایرانی هماهنگی دارد؟
نرده و حفاظ قبل از هر چیزی باید به عنوان یک حفاظ ضامن ایمنی و سلامت افرادی باشد که در خانه یا محل کارشان با آن در تماس هستند، بسیاری از نرده های موجود در بازار لبه یا طراحی هایی بسیار تیز و خطرناک دارند که گاهی نه تنها از نظر ایمنی توصیه به استفاده از آن مدل ها نمی شود بلکه کاربرد آنها در مکان هایی مانند پله های درون ساختمان خطر آفرین نیز است.
از این رو بهترین گزینه نرده های استیل از نوع شیشه ای هستند. نمونه های جدید حفاظ های استیل با ترکیبی از شیشه های سکوریت به صورت کامل ارتفاع بین نرده ها را پوشش می دهد و ضامن کاملی جهت ایمنی افراد به ویژه کودکان است زیرا کودکان دیگر نمی توانند از نرده ها بالا بروند و از پرتاب شدن آنها جلوگیری می شود.
ارتفاع استاندارد این نرده ها حداکثر 150 سانتی متر می باشد و معمولاً از شیشه هایی با ضخامت 10 و 15 میلی متر در تولید آنها استفاده می شود. بنابراین ضخامت بالای شیشه های بکار رفته در تولید و جنس سکوریت آنها خود تضمینی بر کیفیت و استاندار بالای این نرده های جدید می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سفارش نرده استیل شیشه ای

همانگونه که بیان شد نرده استیل شیشه ای نسل جدید نرده ها با استانداردهای حفاظتی بسیار بالا است که به ویژه برای استفاده در راه پله ها بسیار توصیه می شود. البته کاربرد نرده استیل شیشه ای در مکان های عمومی مانند ایستگاه قطار، فرودگاه و بیمارستان بیشتر است.
سفارش نرده و حفاظ استیل جهت نصب معمولاً از طریق شرکت ها و نمایندگی های مجاز و معتبر صورت می گیرد اما جهت خرید عمده انواع اتصالات نرده استیل ساده و نرده استیل شیشه ای از طریق آنلاین نیز می توانید اقدام کنید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.