خرید نرده استیل صنعتی

نرده استیل صنعتی با کاربرد در صنعت به دو شکل یعنی خرید ساختاری از حفاظ نرده استیل و قطعات یا لوله ها به صورت منفک، مورد استفاده می باشد. اصل کیفیت در این نرده ها شرط لازم است.

خرید نرده استیل صنعتی

نرده استیل صنعتی با کاربردی که در صنعت دارد وجود کیفیت لازم را بیش از پیش نمایان می سازد چرا که مستحضر هستید که اماکن و محیط های صنعتی به دلیل دارا بودن شرایط خاص، نیازمند فلزاتی با ویژگی های خاص می باشد که استیل از آن جمله می باشد.
فلز استیل همواره به دلیل خاصیتی که از ضد زنگ بودن برخوردار است در صدر انتخاب قرار داشته و از آن در بخش های مختلف صنعتی استفاده های گوناگونی می گردد.
بخشی از این استفاده از قطعات و بیشتر لوله های استیل می باشد که از آن جهت بخش های گوناگون از ساخت دستگاه های مختلف بهره برده می شود و اغلب قطر مورد استفاده ۱۶، ۲۵، ۳۸ و ۵۱ میلی متر می باشد یعنی دقیقا سایزی که در ساخت نرده های استیل کاربرد دارد.

خرید نرده استیل صنعتی

نرده استیل صنعتی

نرده استیل صنعتی ان چه که از اسمش نیز پیداست، حفاظ نرده استیل مورد استفاده در صنعت می باشد و همین عامل سبب توجه به برخی ویژگی های استیل در هنگام خرید شده است.
در نرده استیل صنعتی معمولا از ضخامت های بالا و مدلهای بسیار ساده از انواع حصاری و افقی نرده استیل برای کار استفاده می شود.
استفاده از طرح و رنگ های متنوع چندان جالب نیست و همواره اولویت اصلی در این نرده ها کیفیت و سطح مقاومت بالای ساختار نرده می باشد.

کاربرد نرده استیل صنعتی

کاربرد نرده استیل صنعتی محدود نبوده و شامل چند شرکت یا کارخانه نمی باشد.
کیفیتی که از استیل سراغ داریم سبب کاربرد گسترده آن در صنایع مختلف شده و به همین جهت بدون محدودیتی در بخش های مختلف از صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.
گرید استیل در این امور اغلب از نوع 304 می باشد اما در برخی مواقع و در شرایط ویژه نیز از انواع گرید های 316 استیل استفاده می گردد تا هر گونه احتمالی در خصوص تضعیف فلز استیل به جهت وجود برخی مواد و شیمیایی و غیره در برخی صنایع، حذف شود.

خرید نرده استیل صنعتی

قیمت عمده نرده استیل صنعتی

قیمت عمده نرده استیل صنعتی به دلیل بالا بودن قطر استفاده شده در لوله ها نسبت به انواع نرده استیل معمولی که در دیگر اماکن هم چون اماکن مسکونی استفاده می گردد بیشتر می باشد.
لازم است این موضوع نیز مطرح شود که این مرکز با توجه به وجود نمایندگی نرده استیل در سطح کشور یعنی در تمام شهرستان ها، امکان ارائه خدمات پس از فروش از جمله نصب و اجرای آن را در هر مدل و طرحی که لازم باشد، انجام می دهد.

خرید نرده استیل صنعتی

خرید نرده استیل صنعتی با توجه به شرایط خاصی که در انتخاب و خرید لوله و قطعات آن تعریف می شود از مراکز معتبر انجام می گیرد و این مرکز با آمادگی کامل در خصوص تامین این لوازم، ارائه دهنده خدمات نوین از جمله مشاوره و همچنین نصب توسط افراد مجرب نیز می باشد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.