خرید نرده استیل ضد زنگ

خرید نرده استیل ضد زنگ به عنوان حفاظ نرده استیل مطمئن از جهت قرارگرفتن در معرض رطوبت، آب و هوای شرجی از مجموعه فروش نرده آرکا به قیمت های مناسب انجام می پذیرد.

خرید نرده استیل ضد زنگ

خرید نرده استیل ضد زنگ که عنوان حفاظ نرده استیل مطمئن از جهت کیفیت و کارایی به دلیل وجود قابلیت هایی مانند ضد زنگ زدگی و ضد خش بودن است، در قیمت های مناسب صورت می گیرد! یعنی کیفیتی که به قیمت عرضه شده از نرده استیل می ارزد و این تناسب سبب شده تا هر خریداری براساس قیمتی که برای هر متر طول پرداخت می کند خود سنجشگر میزان کیفیت نرده استیل خریداری شده باشد!
برخی نرده های استیل که نرده استیل ضد زنگ از آن جمله است مسلما قیمت های بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد زیرا علاوه بر این مهم هم نگیر بوده و هم ضد خش و ساییدگی، هم قابلیت شستشو دارد و هم دارای رنگی ثابت و بدون تغییر و همچنین ضمانت حداقل ۱۰ ساله و موارد دیگر… .

خرید نرده استیل ضد زنگ

قیمت خرید نرده استیل ضد زنگ

خرید نرده استیل ضد زنگ با قیمت های پایین تر ممکن نیست چرا که هزینه های لازم برای ایجاد ساختاری از استیل با قابلیت هایی که به برخی در بالا پرداخته شد اجازه این امر را نمی دهد و لازم به ذکر است که حتی تولید این لوله نرده ها با این کیفیت در داخل کشور، در حال حاضر ممکن نیست زیرا هزینه و فن لازم برای این تولیدات مهیا نمی باشد!
قیمت این نرده استیل با توجه به نوسانات قیمتی بروز از طریق کارشناسان استعلام می شود.

خرید نرده استیل ضد زنگ

خرید نرده استیل ضد زنگ + انواع

استیل ضد زنگ که برای ساخت نرده های استیل کاربرد دارد فقط در یک نوع به تولید رسیده و با گرید ۳۰۴ مشخص می گردد. از این گرید در ساخت انواع لوله و یراق با ضخامت های مختلف استفاده می شود که در صورت رعایت استاندارد در تعیین ضخامت ها برای نرده های استیل، قدرت و سطح مقاومت ساختار نرده استیل با این گرید به شدت افزایش می یابد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.