خرید نرده استیل فرانسوی باکیفیت

نرده استیل فرانسوی نوعی از نرده استیل با فرم های خاص می باشد که این لقب را به خود گرفته و از نوع معمولی و باکیفیت در طراحی و اجرای آن استفاده می گردد. البته خرید این نرده ها چندان مرسوم نیست.

خرید نرده استیل فرانسوی باکیفیت

نرده استیل فرانسوی با فرم های خاص منحنی شکل که اغلب در قسمت سر نرده می باشد و اغلب از نوع عمودی یا حصاری نرده استیل در این مدل استفاده می گردد.
با توجه به این که این طرح کلاسیک، و برای برخی مراکز و اماکن مانند هتل و … توصیه می شود اغلب مردم از امور مربوط به فرم و اجرای این نرده ها که شیوه خاصی برای آن تعریف می شود، بی اطلاع هستند.

نرده استیل فرانسوی

نرده استیل فرانسوی را در تعریف کلی می توان این گونه توصیف نمود:
نرده ای از جنس استیل با فرم های منحنی شکل که به صورت زیبایی خم می خورد آن چه که در شکل های موجود مشاهده شده این خم معمولا به شکل حلزونی و در قسمت مادر نرده (سرنرده) یا مرکز نرده است و در صورت ترکیب رنگ سیلور با طلایی استیل، نمای زیبایی را جلوه می دهد.

خرید نرده استیل فرانسوی باکیفیت

نرده استیل خم فرانسوی

نرده استیل خم فرانسوی با کمک دستگاه ها و با استفاده از لوله هایی مقاوم با گوشتی بالا می باشد که توسط مجری فوق ماهر بایستی انجام پذیرد.
معمولا به دلیل سختی و مشکلاتی که در اجرای این خم وجود دارد و همچنین نوع لوله استیل بکار رفته شده، قیمت نرده استیل در این مدل بالا است.

قیمت نرده استیل فرانسوی

قیمت نرده استیل فرانسوی با توجه به درجه خم و گرید و ضخامت لوله بیشتر از انواع نرده استیل با طرح های ساده و معمولی است که در بازار نرده استیل عرضه می شود.
این نرده ها را کارشناسان در محل با توجه به ظاهر و اموری که انجام می گیرد تعیین می کنند بنابراین قیمت با نظر کارشناسی اعلام می شود.

خرید نرده استیل فرانسوی باکیفیت

خرید نرده استیل فرانسوی از مجموعه نرده آرکا در تهران ممکن است ولی معمولا در دیگر شهرستان ها به دلیل عدم استقبال فروش ندارد.
در صورت استفاده از این مدل می توانید با کارشناسان ما در این مرکز در ارتباط باشید تا اقدام به تامین و ارائه قیمت آن نمایند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.