خرید نرده استیل مدرن

خرید نرده استیل مدرن با آمادگی برای نصب و اجرای انواع این نرده ها به سبک مدرن در استاندارد های لازم از مجموعه نرده آرکا فراهم شد. این امکان شرایط ویژه ای را برای برخورداری از بهترین طرح های نرده استیل فراهم نموده است.

خرید نرده استیل مدرن

خرید نرده استیل مدرن از مرکز معتبر که ارائه دهنده کیفیت مناسب با اجرای نرده استیل به سبک مدرن می باشد راه را برای برخورداری از مدلهای متنوع و ویژه از نرده های استیل در اماکنی چون هتل، رستوران و اماکن مجلل دیگر هموار نموده است.
منظور از اجرای استاندارد با شیوه مدرن یعنی استفاده از اتصالات و دیگر لوازم با ضخامت های بالا در گرید ۳۰۴ بصورت چهارگوش یا لوله مانند همراه با ترکیب عناصری چون شیشه و چوب در این ساختار، که توسط اتصالات اغلب وارداتی با یکدیگر چفت می شوند.

خرید نرده استیل مدرن

منظور از نرده استیل مدرن چیست؟

طرحی از نرده های استیل که معمولا و در اغلب مواقع دارای فرم های پیچ و قوس دار از لوله های نرده استیل در بخش هندریل می باشد. شیشه مهمترین عنصری که در این نرده ها کاربرد دارد و همواره در بخش مرکزی که گارد نرده نامیده می شود، قرار می گیرد و دارای خاصیت نشکن و مقاوم می باشد!

خرید نرده استیل مدرن

خرید نرده استیل مدرن + راه پله

خرید نرده استیل مدرن که کاربرد آن برای راه پله ها بیشتر تعریف شده اغلب در بخش های دوبلکس ساختمانی مورد استفاده می باشد. دوبلکس راه پله ای با طرح های فرمی خاص در قسمتی از حال و پذیرایی ساختمان است و اتصال دو طبقه را ممکن می سازد که همین عاملی شده در توجه بیشتر به خاص بودن نوع نرده استیل بکار رفته در این بخش از ساختمان!

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.