خرید نرده استیل و انواع قیمت فروش نرده

خرید نرده استیل در انواع مختلف طرح، مدل، رنگ با تخفیف در قیمت! رفع ابهامات از قیمت فروش نرده با جزئیات کامل کیفیت مورد تایید کارشناس و نصب حرفه ای آن به عنوان بحث برانگیز ترین موارد را در این مقاله دنبال نمایید.

بین سال های 1904 تا 1911 با همفکری تعدادی از محققین، موفق به تولید آلیاژی شدند که امروزه استیل ضد زنگ نامیده می شود. در علوم فلزات، استیل ضد زنگ با عنوان stainless steel یا inox steel شهرت دارد.

استنلس استیل به فولاد هایی با عناصر آلیاژی بالا که قدرت مقاومت در برابر اتمسفرهای خورنده و دماهای بالا را دارد، گفته می شود! این فلز در صنایع مختلف کاربرد داشته و صنعت ساختمان یکی از آن موارد است و بر همین اساس با توجه به نیاز مصرف کننده در محیط بسته یا باز مورد استفاده قرار می گیرد و نرده یا حفاظ جزء عناصر ساختمانی، از جمله مواردیست که در ساخت آن از استیل بکار رفته است.

نرده استیل

انواع استیل بگیر یا مغناطیسی

در مواردی که حفظ ظاهر و زیبایی در اولویت نخست برای استفاده از استیل تعریف نشده و از طرفی شرایط محیطی تهدید کننده فلز، از شدت ضعیف تری برخوردار باشد، انواع استیل بگیر با درصد کروم پایین که برای ساخت انواع نرده استیل نیز کاربرد دارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید نرده استیل نگیر یا غیر مغناطیسی

استفاده از کروم در ساختار فلز به مقدار کافی، مقاومتی را بدان می بخشد که خاصیت غیر آهنربایی پیدا می کند و مدلهای نرده استیل در انواع مختلف، حاصل همین فلز با این قابلیت هستند که استفاده از آن را برای هر بخشی ممکن نموده است. اطراف استخر یا دریا و همچنین محیط های باز که شرایط محیطی در آن با رطوبت بالا همراه باشد از جمله موارد استفاده از این نوع استیل، برای چنین شرایطی است.

مشخصات خرید نرده استیل

از مشخصه های نرده استیل، بهره مندی از فلز استیل که به کل یا بخشی از ترکیب ساختاری آن محدود می شود می توان اشاره نمود. در این مشخصه، وجود تنوع حاکم با آلیاژ هایی از گرید 201 و 304 با خاصیت نگیر یا بگیر، موجود در لوله و اتصالات طراحی شده و همچنین نوع مدل انتخاب شده، بدان ارزش لازم و واقعی را می بخشد! زیرا این دو اصل یعنی گرید و مدل، بیشترین تاثیر را بر ظاهر نرده در ارزیابی از آن دارد و با چشم غیر مسلح و بدون داشتن پیشینه علمی به راحتی، قابل تشخیص است.

خرید انواع مدل نرده استیل

قبل از ارائه انواع مدل نرده استیل نیاز است تا یک شناخت اجمالی از دسته بندی این نوع از نرده ها داشته باشیم! در واقع بعد از خرید نرده استیل در هر مدلی که طراحی و نصب گردد از این 2 گروه دسته خارج نیست!

مدلهای نرده ی تمام استیل: یعنی تمام لوازم شکل دهنده ساختار نرده از لوله تا اتصالات، همگی از نوع استیل و براساس تعریف ارائه شده از آن می باشد و هیچ عنصر دیگری در ساختار آن مشاهده نمی شود.

خرید انواع مدل نرده استیل

مدلهای ترکیبی از استیل و دیگر عناصر: یعنی طراحی و اجرای نرده استیل از طریق دخالت عناصری مانند: چوب، فلزات، شیشه، پلکسی که در بخشی از پیکره نرده به منظور خلق تنوع بصری بکار گرفته می شود.

خرید انواع مدل نرده استیل

خرید انواع مدل نرده استیل

خرید انواع مدل نرده استیل

حفاظ نرده استیل در دو حالت کلی ممکن، از طریق لوازم پیش بینی شده برای نصب، ارائه می شود:

  • حالت افقی
    در حالت افقی، تمام لوازم مورد استفاده برای گارد نرده که شامل انواع لوله و پروفیل می باشد به شکل افقی و به موازات هندریل در محل خود نصب می شود و تعداد کاربردی آن حداقل 1 ردیف به ازای هر 15 سانتی متر از ارتفاع نرده است که محاسبه و نصب می شود!

خرید انواع مدل نرده استیل

این میزان ارتفاع، از اعداد و ارقام مورد تایید آتشنشانی و نظام مهندسی می باشد که هدف از آن، به صفر رسانیدن حوادث های مرتبط با این مقوله است، به این مدل از قرارگیری لوازم نرده در ساختار، نرده استیل افقی گفته می شود.

خرید انواع مدل نرده استیل

  • حالت عمودی
    در حالت عمودی، بخشی از لوازم که با عنوان پایه نرده شناخته شده و خود از تنوع بالایی در عرصه تولید برخوردار است با قرار گرفتن در قسمت گارد نرده ایفای نقش می نماید. اما چگونه؟
    این پایه نرده ها، لزوما با قرار گیری به صورت عمود بر محل نصب و چفت شدن به کمک اتصالات لازم که در ترفند های نصب تعریف شده، در محل قرار می گیرد و هندریل به عنوان مکمل در ساختار نرده نیز با نصب بر روی این پایه نرده ها، ساختار کلی نرده را که قابل استفاده باشد، شکل می دهد.

خرید انواع مدل نرده استیل

این پایه نرده ها با توجه به نوع مدل و دسته بندی قرار گرفته در آن، لازم است تا در فواصل تعیین شده ای که تاییدیه ارگان های مختلف را دارد مورد استفاده قرار گیرد تا از بروز حوادثات غیر منتظره پیشگیری گردد. به این مدل از قرارگیری لوازم نرده نیز در اصطلاح عامیانه، نرده استیل عمودی می گویند.

خرید انواع مدل نرده استیل

نحوه محاسبه قیمت انواع مدل نرده استیل

هر یک از مدل نرده ها با پارامتر هایی چون میزان مصرفی از لوله و یراق، نوع مدل و همچنین کیفیت یا گرید بکار رفته در استیل مورد ارزیابی قیمتی قرار می گیرد و معمولا متراژ کار های بالای 50 متر نیز از تخفیفات ویژه خرید برخوردار هستند.

بروزرسانی 97.08.30

کاربرد

گریدمدلواحد اندازه گیریهزینه تقریبی با احتساب نصب

توضیحات

راه پله

201/304

افقیمتر طول134.000 تا  89.000

3 خط

201/304

عمودیمتر طول…  تا  129.000

ـ

نکته:
در انواع مدل افقی نرده استیل، هزینه هر خط اضافه شده به بخش گارد نرده، حدود 8.000 تا 15.000 تومن برای هر متر طول محاسبه می گردد.

البته کیفیت و قیمت خرید نرده استیل ارائه شده توسط این مرکز نسبت به بازار فروش، از تفاوت هایی برخوردارند که در پست بعدی از جزئیات آن شما را آگاه می سازیم همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و به روز تر همین حالا،  با مشاورین این مرکز در ارتباط باشید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.