خرید نرده استیل پله پیچ متری

نرده استیل پله پیچ با استفاده از انواع پیچ متری که در هنگام خرید لوازم نرده استیل منظور می گردد به منظور افزایش کارایی و سطح مقاومت ساختاری نرده می باشد.

خرید نرده استیل پله پیچ متری

نرده استیل پله پیچ علاوه بر طرح و مدل خاصی که برخوردار است و همین امر موجب اجرای متفاوت آن می شود لازم است از انواع لوله با ضخامت های حداقل ۰.۹ و همچنین پیچ متری در درون هر لوله (پایه نرده) استفاده شود.
خرید نرده استیل با این مدل و طرح، مستلزم هزینه های نسبتا بیشتری نسبت به انواع ساده نرده استیل که بدون پیچ و خم بوده و نیاز به خم کاری در آن وجود ندارد، می باشد!
اما مسلما آن چه کاملا مشهود است زیبایی دو چندان این مدل نرده ها به ویژه برای ساختمان های دوبلکس و همچنین اماکن خدماتی مانند هتل ها می باشد.

نرده استیل پله پیچ

نرده استیل پله پیچ در واقع مدلی از نرده های استیلی با جنس استیل که از نظر اجرایی امری پیچیده از جوانب مختلف می باشد و اجرای آن توسط افراد متخصص نتیجه بهتری خواهد داشت.
این نرده ها اغلب دارای پایه نرده هایی است که به صورت عمودی ساختار نرده استیل را شکل می دهد تا برای ایجاد خم در لوله ها، صرفا لوله هندریل متحمل فشار دستگاه خم کن جهت ایجاد خم، قرار بگیرد.
برای خم کاری نیاز است ضخامت لوله بالا باشد و از سویی ایجاد خم با دستگاه بر روی لوله نیز از هزینه جدا برخوردار است بنابراین با مدلهای عمودی نرده استیل، می توان از افزایش هزینه ها جلوگیری به عمل آورد.

خرید نرده استیل پله پیچ متری

نرده استیل مخصوص پله های گرد

نرده استیل مخصوص پله های گرد هم می تواند مدل عمودی را برخوردار باشد و هم مدلهای افقی!
اما طبق آن چه که پیشتر توضیح داده شد، اجرای نرده به شکل عمودی از طریق پایه نرده ها می تواند با خلق زیبایی از هزینه کمتری نیز برخوردار باشد.

قیمت نرده استیل پله پیچ

قبل از استعلام قیمت نرده استیل پله پیچ لازم است به بررسی اجمالی ساختار شکل دهنده نرده استیل از لوله و یراق و همچنین نوع مدل آن پرداخت! زیرا موارد مذکور از جمله عوامل متغیر در اعلام قیمت می باشد.
زمانی که ضخامت بالا در نظر گرفته شود تحت تاثیر آن قیمت نیز افزایش می باشد!
زمانی که به واسطه اجرای طرح یا مدل، نیاز به لوازم بیشتری برای کار باشد، قیمت افزایشی خواهد بود و ….

خرید نرده استیل پله پیچ متری

در خرید نرده استیل پله پیچ درصد استفاده از انواع پیچ های متری در ساختار این نرده ها زیاد است که در جهت بالا رفتن مقاومت نرده صورت می پذیرد.
لازم به ذکر است که:

  • خرید لوازم این مدل از نرده ها با اندک تفاوت از انواع مدلهای معمولی نرده استیل، می باشد.
  • انواع نرده استیل در این مدل و سبک قابل اجرا است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.