خرید نرده استیل پنجره

خرید نرده استیل پنجره از مجموعه نرده آرکا به صورت تضمینی برای نصب در قسمت درونی قاب پنجره، مساوی است با استفاده از گرید ۳۰۴ با ضخامت حداقل ۰.۶ در لوله و یراق و اجرای مناسب با جوش آرگون. این مدل حفاظ نرده استیل بانکی نام دارد.

خرید نرده استیل پنجره

خرید نرده استیل پنجره نیز شامل بر انواع لوله و یراق استیل می باشد و زمانی از ضمانت اجرایی برخوردار می شود که قوانین لازم در این میان رعایت شده باشد!
اطراف پنجره در هر ساختمانی به عنوان قاب آن پنجره شناخته می شود. زمانی که اقدام به خرید نرده استیل پنجره صورت بگیرد مجری کار، موظف است لوازم موجود از لوله و یراق (اتصالات) نرده استیل را به این قاب متصل نماید.
اگر این اتصال به صورت مستقیم یعنی اتصال لوله به یراق و یراق به قاب پنجره صورت پذیرد مقاومت ساختار حفاظ نرده استیل پنجره مناسب است.

خرید نرده استیل پنجره

اما زمانی که قابی جداگانه از لوله یا پروفیل استیلی برای نصب در قاب پنجره ساخته می شود و اتصال بین لوله به قاب استیلی از طریق جوش آرگون است و … میزان مقاومت ساختار حفاظ نرده استیل پنجره از مناسب (متوسط) به فوق العاده افزایش پیدا می کند.
یعنی همان مدل و فرمی از نصب نرده استیل پنجره که در بانک ها نیز کاربرد دارد و به همین دلیل با عنوان حفاظ نرده استیل بانکی شناخته می شود.

خرید نرده استیل پنجره

خرید نرده استیل پنجره + تعیین قیمت مناسب

در خرید نرده استیل پنجره، قیمت مناسب را کیفیت استیل (لوله نرده استیل + اتصالات نرده استیل) تعیین می کند. یعنی اگر سطح کیفی استیل با میزان قیمت عرضه شده در یک تراز باشد می توان گفت که نرده استیل پنجره با قیمت مناسب خریداری شده است!

خرید نرده استیل پنجره

خرید نرده استیل پنجره + قیمت ارزان

در خرید نرده استیل پنجره به قیمت ارزان دو اتفاق دور از انتظار نیست.

  • اول اینکه ممکن است مدل و یا طرح انتخاب شده بسیار ساده در نظر گرفته شود که مسلما در هزینه ها تاثیر گذار است ولی از نظر حفاظتی چندان قابل تایید نیست.
  • دوم ممکن است ضخامت و قطر لوله ها پایین در نظر گرفته شود و از گرید ۲۰۱ انتخاب شود. که البته این نیز مورد تایید نمی باشد.

خرید نرده استیل برای پنجره به قیمت ارزان، تهدیدیست بزرگ برای اعضا و ساکنین ساختمان هم از نظر مادی و هم از نظر جسمی و روحی و هر آن ممکن است … .

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.