خرید نرده استیل چهار خط

خرید نرده استیل چهار خط که جزء مدلهای افقی نرده استیل محسوب می شود و با تلفیقی از لوله و یراق به نمایش در می آید بیش از سایر طرح و مدل نرده استیل در بازار است. این نرده ها با قیمت مناسب عرضه می گردد.

خرید نرده استیل چهار خط

خرید نرده استیل چهار خط از جنبه ظاهر که در گروه مدل نرده استیل افقی قرار می گیرد بسیار جالب توجه است! درصد خرید این مدل به دلیل این که تاییدیه آتش نشانی در بسیاری موارد شامل آن می شود و دیگر مزایای موجود، در سطح کشور بالا تر از انواع نرده استیل سه خط می باشد.
در این مدل، ابتدا آرایشی منظم از یراق و لوله مشاهده می شود که در ارتفاع استاندارد برای راه پله و بالکن می باشد (نرده استیل ۳ خط معمولا از نظر ارتفاعی و فواصل بین لوله ها مورد تایید آتش نشانی برای آپارتمان ها نیست)، و با قرار گرفتن ۴ ردیف لوله به موازت هم، نمای نرده استیل بسیار شکیل تر از دیگر انواع مدل ها است.

خرید نرده استیل چهار خط

تفاوت نرده استیل چهار خط با دیگر مدل ها

نرده استیل چهار خط از همان لوله و یراقی شکل می گیرد که دیگر مدلهای نرده استیل ایجاد می شود اما با یک تفاوت اساسی از بعد زیبایی!

  • نرده استیل ۳ خط در ظاهر دارای بیشترین فضای خالی بین لوله ها است.
  • نرده استیل ۵ خط و بیشتر به دلیل ثابت ماندن ارتفاع نرده اما افزایش تعداد لوله های افقی گارد، شاید طرحی شلوغ و آزار دهنده از دیدگاه برخی باشد از جمله کارشناسان ساختمانی)
  • نرده استیل ۴ خط کاملا استاندارد از همه نظر بوده و با توجه به قیمت های مناسب مورد استقبال در خرید قرار می گیرد.

 

خرید نرده استیل چهار خط

انواع نرده استیل جهار خط

انواع نرده استیل چهار خط را علاوه بر طرح در واقع جنس بکار رفته در آن تعیین می کند. منظور از جنس همان عنصر و یا فلز دیگری غیر از استیل است که در ساختار نرده ایفای نقش می کند و معمولا از ۲ حالت خارج نیست که دارای قیمت های مناسب می باشد.

  • نرده استیل چهار خط با چوب
  • نرده استیل چهار خط تمام استیلی

این نرده ها برای فروش و عرضه از مجموعه نرده آرکا موجود است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.