خرید نرده استیل کلاسیک

خرید نرده استیل کلاسیک با انواع مدل در تهران و دیگر استان های کشور از مجموعه فروش نرده آرکا ممکن شد. این مجموعه با هماهنگی همکار و نماینده محترم در استان، انجام فروش و اجرا را بر عهده دارد.

خرید نرده استیل کلاسیک

خرید نرده استیل کلاسیک از تنوع بیشتری برخوردار است که علت را عمدتا در قابلیت استیل هم از نظر ایجاد طرح می توان بررسی نمود و از جانب امکان چفت و جور شدن اتصالات نرده استیل با عناصری مانند شیشه و پلکسی.
مدلهای نرده استیل کلاسیک که اغلب در پایه نرده ها مشاهده می شود شامل انواع طرح های تخم مرغی، گلابی و … به صورت های مختلف است!

خرید نرده استیل کلاسیک از انواع مختلف

خرید نرده استیل کلاسیک از انواع مختلف برای مکان ها با کاربری های گوناگون، نشان از وجود قابلیت انعطاف نرده استیل جهت استفاده می باشد. استفاده از این نرده ها هم برای بیمارستان ها و برای هتل یا اماکن تفریحی و … با مدلهای متفاوت، کاربرد دارد.

خرید نرده استیل کلاسیک

منظور از نرده استیل کلاسیک چیست؟

نرده استیل کلاسیک یعنی فرم و طرحی از نرده که اغلب از المان و عناصر موجود طبیعت و طبیعی الهام گرفته شده است مانند طرح های گل و … .
این طرح ها در کارگاه ها با تجهیزات لازم از جمله دستی و ماشینی و با توجه به کیفیت مناسب استیل، فرم گرفته و در قالب های مختلف به تولید می رسد. در این نرده ها امکان ایجاد رنگ نیز وجود دارد.

خرید نرده استیل کلاسیک

نرده استیل کلاسیک و کاربرد آن

نرده های استیل مدل کلاسیک به دلیل طرح های کار شده و بعضا انواع مدلهای اعیانی و مجلسی معمولا در راه پله های اماکن خصوصی مانند ویلا ها و یا اماکن خدماتی اقامتی مانند هتل ها مورد استفاده می باشد. این نرده ها با توجه به کیفیت و ظاهری زیبا از قیمت های بالایی نیز برخوردار هستند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.