صادر کننده نرده استیل طلایی شیشه

استیل، نوعی فولاد است که به دلیل داشتن نیکل، براق به نظر می رسد و برای همین، در ساخت انواع کالاهای گوناگون به ویژه نرده، از آن استفاده می کنند. در همین حال، برخی از بازرگانان صادر کننده نرده استیل طلایی شیشه ای می باشند که به دلیل داشتن رنگ شفاف، به این نام مشهور اند.  تجارت این کالا، سودآوری خوبی دارد.صادر کننده نرده استیل طلایی شیشه

مقاومت نرده استیل مقابل فشار

مقاومت نرده استیل مقابل فشار

نرده هایی که از جنس استیل ساخته می شوند، بر اساس آلیاژی که در آنان به کار رفته، از نظر کیفی دسته بندی می شوند. حتماً با شماره های 201 و 304 آشنایی دارید. این نوع از فلزات درصد نیکل شان کم یا بیشتر است. در هر حال، مقاومت نرده استیل مقابل فشار هم به همین موضوعات بستگی دارد.

باید بگوییم، این آلیاژها به دلیل این که از فولاد اصل ساخته می شوند، مقاوم در برابر هر فشار و ضربه ای می باشند و به همین دلیل است که کاربرد زیادی در نرده سازی دارند. می دانید که نرده ها در صورت ایجاد خمش در آنان، می توانند خطرات زیادی را ایجاد کنند.

در هر حال، انواع نرده استیل در رنگ بندی های گوناگون و طرح های مختلفی وجود دارد که به دلیل مقاوم بودن شان، امروزه در بیشتر سازه ها از آنان کار می‌ گیرند؛ مثلاً مکان های که در زیر بیان می نماییم:

  • محافظ راه پله ها
  • جداسازی فضاهای سبز
  • در استخرها
  • بالکن های ساختمان های گوناگون
  • نرده پنجره
  • محافظ تخت بچه ها
  • در فروشگاه ها و نمایشگاه های بزرگ

نرده های استیل نه تنها در برابر فشار، بلکه رطوبت، مواد شیمیایی و سایر عوامل دیگر نیز مقاومت بالایی دارند و به همین علل‌ است که کالایی پر مصرف به شمار می روند.

مراکز عرضه نرده استیل طلایی شیشه

مراکز عرضه نرده استیل طلایی شیشه اگر سری به مراکز عرضه نرده استیل طلایی شیشه خور بنزید، در مدل های گوناگونی خواهید توانست که محصولات زیبا را به دست آورید. این نرده ها، برای تزیین مکان های متعددی به کار گرفته می شوند و از آن دست کالاهایی محسوب می گردند که به لاکچری و لوکس معروف هستند.

اما این مرکز، عرضه را به شکل کلی انجام می دهد و به نوعی کالاها به صورت پیش ساخته و در ابعاد مختلفی ارائه می شوند. برای کسانی که پروژه های بزرگ ساختمانی را روی دست دارند و یا این که در کار بازرگانی چنین محصولاتی می باشند، پیشنهاد می شود که حتماً به این طریق نرده ها را تهیه کنند؛ چون که ارزان تر تمام می شود.

برای دریافت اطلاعاتی در زمینه قیمت، چگونگی عرضه و همچنین موارد دیگر، با شماره هایی که در زیر می بینید، تماس بگیرید.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.