عرضه انواع قطعات نرده استیل چوب

قطعات نرده استیل چوب با انواع طرح هایی که به تولید رسیده عرضه می شود. این قطعات در ارتفاع زیر 1 متر به صورت پایه نرده یا تکه ای می باشد.

عرضه انواع قطعات نرده استیل چوب

قطعات نرده استیل چوب در طرح های مختلفی کار می شود که یا به صورت پاسه های تمامی چوبی است و یا به شکل تکه ای که در تلفیق با استیل به کار گرفته شده و طرح های جالبی نیز بدست می دهد.
این قطعات با توجه به این که از جنس چوب بوده و احتمال خوردگی در آن بر اثر رطوبت وجود دارد توصیه می شود در فضا ها و مکان های سربسته و پوشیده معمولا در داخل منازل در بخش های حال و پذیرائی مورد استفاده قرار گیرد.

عرضه نرده استیل چوب

عرضه نرده استیل چوب به جهت استفاده در ساختار نرده های استیل با چوب می باشد که در آن قسمت پایه ها و یا بخش هایی از پایه نرده و همچنین گاهی اوقات هندریل از چوب می باشد.
چوب دارای ساختاری است که به کمک فلزاتی مانند استیل و اتصالات حاصل از آن، به خوبی و زیبایی در ساختار نرده خود را نمایان می سازد. عرضه این قطعات از مجموعه نرده آرکا در سراسر کشور صورت می گیرد.

عرضه انواع قطعات نرده استیل چوب

انواع نرده های استیل

انواع نرده های استیل زمانی که معرفی می شود خریدار تازه به تعدد و تنوع موجود در این نرده ها پی می برد.
یکی از انواع این نرده ها نرده استیل چوب می باشد که با ترکیبی که بین استیل و چوب صورت می گیرد جلوه ای جذاب در ساختار نرده حاصل می آید. این نرده ها اغلب در محیط های خاص و با شرایط خاص مورد استفاده می باشد.

عرضه قطعات نرده استیل چوب

عرضه قطعات نرده استیل چوب بعد از اطمینان پیدا کردن از کیفیت مناسب در چوب و استفاده از انواع گرید 201 و 304 با ضخامت های مناسب در استیل در قالب قطعات و همچنین لوله نرده ها انجام می شود.
این قطعات با تولید در کارگاه های مختلف به صورت عرضه مستقیم از به محل پروژه صورت می گیرد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.