عرضه مستقیم نرده استیل تهران

نرده های استیل در کنار این که پله ها را ایمن می کنند، نمای داخلی ساختمان را هم جلوه و زیبایی خاصی می دهند. تنوع در این مصنوعات بالا بوده و مشتریان می توانند متناسب با محیط و دکوراسیون و نیاز خود نرده را انتخاب کنند. امروزه اهمیت وجود این نرده ها برای کودکان باعث شده تا عرضه نرده استیل تهران به صورت مستقیم انجام شود، عرضه های عمده و مستقیم هم نرخ ها را کاهش می دهند و هم دسترسی ها را آسان تر می نمایند. 

عرضه مستقیم نرده استیل تهران

مقاومت نرده استیل در برابر زنگ زدگی

مقاومت نرده استیل در برابر زنگ زدگی

آلیاژ استیل به دلیل این که شکل پذیر است و در مقابل سرما و گرما هیچ واکنشی نشان نمی دهد و با ضربه های با شدت دچار شکستگی نمی شود. استیل فلزی مقاوم و با دوام می باشد و به مرور زمان و در مقابل رطوبت و آب مقاوم است و به هیچ عنوان دچار زنگ زندگی نمی شود. مقاومت این فلز در برابر زنگ زدگی به قدری زیاد می باشد که همین امر موجب محبوبیت آن گشته است. دلیل اصلی مقاوم بودن این آلیاژ در برابر خوردگی و زنگ زدگی این است که کروم موجود در آن بسیار زیاد است. 

هر چه درصد کروم موجود در این آلیاژ بالا تر برود مقاومت آن در برابر خوردگی قوی تر می شود. در ساختمان های که دارای پله هستند نرده ها اهمیت ویژه ای دارند زیرا هم به عنوان یک محافظ عمل می کنند و هم جلوه و زیبایی به آنها می بخشند، رطوبت موجود در خانه ها باعث شده تا متخصصان نرده های استیل را به مشتریان خود پیشنهاد بدهند. 

نصب نرده استیل در تهران

نصب نرده استیل در تهران در تهران نصب مرده استیل را افرادی با تجربه و ماهر انجام می دهند، نصب این نرده ها نیاز به تجربه و حتی آموزش دیدن دارد. مسلما هر چه مهارت بیشتری در این زمینه داشته باشید آسان تر و در مدت زمان کمتری می توانید نرده ها را نصب نمایید. زمان نصب نرده استیل باید به موارد زیادی توجه کرد که از این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • حالت پله ها
  • مدل نرده ها

زمان نصب نرده ها باید توجه کرد که چه بخشی از پله ها فشار بیشتری را متحمل می شود تا از جنس های مقاوم و با کیفیت برای آن منطقه استفاده نمود. نرده ها باید به قدری مقاوم باشند که در زمان رفت و آمد مسن سالان و کودکان دچار شکستگی و یا افتادگی نشود. نرده های استیل در کنار شیک بودن، دوام و مقاومت زیادی هم دارند از این رو مصرف کنندگان زیادی را به سمت خود جذب کرده اند. 

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.