عرضه مستقیم نرده استیل شیراز با بهترین کیفیت

نرده استیل شیراز یکی از بهترین انواع تجهیزات فلزی است که برای مکان های مختلفی همچون راه پله و بالکن ساختمان ها، بیمارستان ها و برج ها نه تنها برای ایجاد امنیت بلکه برای زیبا کردن محیط نیز به کار برده می شود. 

عرضه مستقیم نرده استیل شیراز با بهترین کیفیت

شرح کوتاهی از نرده استیل آلومینیومی و فلزی

شرح کوتاهی از نرده استیل آلومینیومی و فلزی

حفاظ ها انواع وسایل و تجهیزات مختلفی هستند که با استفاده از مواد اولیه گوناگون مانند چوب یا فلز ساخته شده و هدف عمده از به کاربردن آنها حفظ امنیت محیط می باشد.

هر کدام از این نرده ها کیفیت متفاوتی دارد و نرده های استیل که نوعی نرده فلزی به شمار می آید از محبوب ترین نوع نرده ها می باشد که کاربری های گوناگون در مکان های مختلف دارد.

نرده های استیل به دلیل مقاومت بالا و همچنین استحکام زیاد در برابر رطوبت و نور خورشید به یکی از  پرکاربردترین نوع نرده تبدیل شده اند.

این نرده ها به دو نوع کلی تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • نرده 304 که ترکیبی از فلزاتی نظیر آهن، کروم و نیکل می باشد و این فلزات نوعی فولاد ضد زنگ را ایجاد کرده اند که از نرده ها در برابر هر گونه اکسید شدن یا زنگ زدگی محافظت می کند.
  • نرده استیل 201 که عمدتا در فضا های سرپوشیده به کار برده  شده و بسیار شیک و مدرن است.

طرح نرده از هر نوع فلزی که باشد نقش مهمی در زیبایی و خرید آن ایفا نموده و به همین دلیل اقسام مختلفی از آن در مدل های گوناگون طراحی می شوند. مثلا نوع شیشه خور، کابلی، پایه دو سر گلابی و پایه پیچی برخی نمونه های نرده استیل می باشند. 

نرده استیل آلومینیومی به عنوان یکی از انواع به کار برده شده نرده دارای خاصیت ضد زنگ است و علاوه بر این به راحتی نظافت و تمیز می شود. این امر سبب شده است تا از این نوع نرده ها در اماکن و مکان های مختلف که امنیت و زیبایی مد نظر است استفاده شود.

توزیع انواع نرده استیل با قیمت مناسب

توزیع انواع نرده استیل با قیمت مناسبتوزیع و تولید نرده استیل با توجه به میزان عرضه و تقاضای بازار صورت می گیرد. سلیقه مشتری و همچنین مکانی که قرار است نرده نصب شود از مهمترین عواملی است که در خرید و تولید نرده استیل و قیمت گذاری آن نقش مهمی دارد.

این نرده ها مجموعه ای از لوله هایی هستند که برای هر مکان در تعداد و ارتفاع مورد نظر برش داده شده و به همین دلیل قیمت نصب و نوع لوله انتخاب شده از مهمترین فاکتور هایی هستند که به عنوان عوامل اثر گذار بر قیمت نرده استیل ایفای نقش می کنند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.