عرضه نرده استیل دیواری چوبی

عرضه نرده استیل دیواری از مرکز فروش با مدلهای مختلف از انواع چوبی، پلکسی و استیلی انجام می شود. این مرکز ارائه کیفیت مناسب با مقاومت بالا از لول و اتصالات را دارد.

عرضه نرده استیل دیواری چوبی

عرضه نرده استیل دیواری با مدلهای مختلف چوبی، پلکسی و … تنوعی را حاصل آورده تا بدین طریق از وجود تکرار در این مدل از نرده ها پرهیز شود و از طرفی این امر موجب جذابیت کار نیز می شود.
عرضه این نرده ها از لوله و اتصالات شکل می گیرد و فروش آن به همراه نصب در شرایط مختلف کاری می باشد زیرا گاهی اوقات نیاز است از ترفند های خاص برای اتصال این مدل از نرده به دیوار استفاده شود.
این نرده ها معمولا در دیوار جانبی نرده و همچنین در اطراف یا پیرامون وید ها و یا سرویس و … می تواند نصب شود و به نحوی سبب حفاظت از کاربران خود باشد.

عرضه نرده استیل دیواری چوبی

فروش نرده استیل دیواری چوبی و استیلی

فروش نرده استیل دیواری چوبی یکی از مدلهای نرده استیل می باشد که در آن چوب به جای فلز استیل در قسمت هندریل به کار می آید و در قطر های اغلب ۵۱ یا ۳۸ مورد استفاده قرار می گیرد.
چوبی که در این مدل استفاده می شود با استفاده از اتصالات استیلی در بخش های ابتدا و انتهای چوب سبب اتصال آن به دیوار می شود.
در صورتی که طول هندریل زیاد باشد مجری کار ملزم به استفاده از دیوارکوب هایی در اواسط کار نیز است.

عرضه نرده استیل دیواری چوبی

فروش نرده استیل دیواری پلکسی

فروش نرده استیل دیواری پلکسی که ساختاری از استیل و پلکسی می باشد برای محیط های مختلف توسط این مرکز انجام می گیرد.
در این ساختار نرده ها پلکسی این بار به جای استیل یا چوب در قسمت هندریلی نرده قرار می گیرد. در قسمت ابتدا و انتها با وارد نمودن درپوش هایی بدان و در نهایت اتصال دیوار کوب بدان، اتصال نرده استیل هندریل عملا به دیوار صورت می گیرد.

عرضه نرده استیل دیواری چوبی

عرضه نرده استیل دیواری چوبی در انواع رنگ چوب تیره یا روشن که به قطر ۵۱ یا ۳۸ تولید و آماده شده تا امکان استفاده از اتصالات نرده استیل برای آن ممکن باشد به قیمت مناسب انجام می شود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.