فروش اتصالات نرده استیل

فروش اتصالات نرده استیل در ضخامت های لازم و از انواع نگیر نرده استیل به قیمت های مناسب انجام می گیرد. در صورت لزوم به نصب و اجرای نرده استیل از کارشناسان مجموعه نرده آرکا می توانید بهره مند باشید.

فروش اتصالات نرده استیل

فروش اتصالات نرده استیل که اهمیت آن در کیفیت و میزان ضخامت ورق استیلی است که تولید در طرح های مختلف از آن صورت می گیرد از قیمت های مختلفی برخوردار است. قیمت نرده استیل در بخش یراق آلات را عمدتا دوام و سطح کیفی ورق تعیین می کند!

فروش اتصالات نرده استیل

به طور مثال امکان استفاده از ضخامت های پایین برای بخش های شمالی کشور که رطوبت در آن بالا است یا برای اماکن عمومی که تردد بیشتر می باشد به هیچ وجه توصیه نمی گردد چرا که این کار از استحکام و کارایی مناسب نرده می کاهد.

اتصالات نرده استیل کدام لوازم نرده استیل را شامل می باشد؟

نرده استیل ساختاری دارد که از اجزای مختلف ریز و درشت تشکیل شده و همین قطعات در کنار هم اسکلت نهایی نرده استیل را ایجاد می نماید.
برخی از این لوازم بصورت لوله یا پروفیل (چهارگوش) می باشند که بیشترین سطح نرده ها از آن شکل می گیرد اما برای آن که این لوازم نرده به یکدیگر متصل شوند نیاز به قطعات ریزتر مانند نعلبکی، در پوش، دیوار کوب و موارد دیگری است که این لوازم اصطلاحا با نام اتصالات یا یراق آلات شناخته می شود.

فروش اتصالات نرده استیل

فروش اتصالات نرده استیل همراه با نصب

برخی افراد تصور می کنند این فروش تنها بصورت عمده و برای همکاران مقدور است!
ما در این مرکز شرایطی را فراهم نموده ایم که پیمانکاران و کارفرمایان محترم دارای پروژه های با متراژ بالا تر نیز از این امکان برخوردار باشند تا قیمت تمام شده به حداقل ممکن کاهش یابد.
همچنین لازم به ذکر است که در صورت عدم وجود نصاب یا مجری حرفه ای در جهت انجام امور مربوط به نصب نرده استیل توسط پیمانکار، این مرکز فروش و نصب نرده استیل، آمادگی لازم را جهت قرار دادن اکیپ یا گروه نصب در محل پروژه به ویژه در شهر های بزرگی چون تهران و کرج دارد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.