فروش انواع نرده استیل رنگی

فروش انواع نرده استیل رنگی از لوله و اتصالات در کنار زیبایی، استحکام کافی را نیز برخوردار است. نرده استیل رنگی بیشتر، از انواع طلایی با طرح های مختلف عرضه می شود که کیفیت لازم را برخوردار است.

فروش نرده استیل رنگی

فروش نرده استیل رنگی شامل بر دو بخش لوله یا پروفیل و اتصالات می باشد گاهی نیاز است که یکی از این دو خریداری شود و گاهی هر دو. در واقع طرح نرده استیل ایجاب می کند که از این لوازم به چه صورت بایستی استفاده نمود!
اگر نرده استیل رنگی، بخشی از پایه نرده استیل را شامل می شود بهتر است اتصالات آن از نرده استیل رنگ سیلور (معمولی) باشد اما در صورتی که بخش هندریل نرده استیل از لوله نرده استیل طلایی انتخاب می شود نیاز است در انتخاب پایه و اتصالات دقت بیشتری داشته باشیم اگر جلوه زیبا از نرده برای ما اهمیت دارد.

فروش نرده استیل رنگی

فروش انواع نرده استیل رنگی + انواع

فروش انواع نرده استیل رنگی معمولا از نوع طلایی می باشد این رنگ در انواع مات و براق در بین طرح ها مورد استفاده قرار می گیرد.
برای این که قیمت ها مناسب تر باشد و مردم قدرت خرید بیشتری داشته باشند امروزه از انواع دیگری از نرده های استیلی استفاده می شود که دارای رنگ های متنوعی چون: سفید، مشکی، طلایی، برنز و طرح چوب می باشد.
در این نرده ها لوله از آهن و دارای رنگ های فوق است اما اتصالات که مهمترین بخش را در میزان مقاومت و پایداری ساختار نرده دارد از انواع استیلی است که با ضخامت و گرید مناسب بخش های مختلف را به هم متصل می کند. مانند نمونه زیر.

فروش نرده استیل رنگی

فروش نرده رنگی طرح چوب

این نرده ها نیز با توجه به توضیحات بالا دارای نمایی زیبا در محیط هستند که مشابه انواع نرده های استیلی طرح چوب می باشد با رنگ های البته متفاوت تر.

فروش این نرده ها به قیمت بسیار مناسب انجام می شود و در شاخه ای ۶ متری موجود است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.