فروش انواع نرده استیل چهار خط

فروش انواع نرده استیل چهار خط و سه خط در ترکیب چوب و استیل یا پلکسی و استیل به قیمت های مناسب انجام می شود. نرده استیل قابلیت اجرا به همراه دیگر عناصر را برخوردار است.

فروش انواع نرده استیل چهار خط

فروش انواع نرده استیل چهار خط و سه خط که اینبار با قالب متفاوت ظاهر شده، انجام می گیرد. این نرده ها براساس معیار هایی که در امر تولید رعایت شده دارای اتصالاتی می باشند که توسط آن بتوان ترکیب فلز استیل با چوب و پلکسی را ممکن نمود تا انواع نرده استیل با طرح و مدلهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

فروش انواع نرده استیل چهار خط با چوب

فروش انواع نرده استیل چهار خط با چوب یعنی ساختاری از نرده استیل همراه با چوب که در آن یکی از نقش های اصلی و کلیدی با استیل بوده و دیگری با چوب می باشد تا علاوه بر تبلور نمای جدیدی از نرده استیل، ایمنی کامل برقرار باشد امری که بخشی اعظم و مهمی از تصمیم ما را از خرید نرده استیل شامل می شود.

فروش انواع نرده استیل چهار خط

فروش نرده استیل چهار خط با پلکسی

در فروش این مدل از نرده ها که با ترکیب استیل و پلکسی همراه است نمای دیگری از نرده اینبار با طرح استیل پلکسی، رو به رو هستیم که به عنوان مکمل هم، در ساختار نرده استیل به بهترین شیوه ممکن هم از نظر زیبایی و هم کیفیت و کارایی می باشد.
امکان وجود چنین قابلیتی در نرده های استیل، به دلیل زمینه و بستر فراهم شده ای است که هم استیل و هم نحوه تولید نرده های استیلی در آن دخیل هستند.
اتصالاتی که در این راستا مورد استفاده قرار می گیرد منحصربفرد با دارا بودن ضخامت های مناسب و دیگر مواردی می باشد که در زمان نصب امکان چفت و بست قطعات به یکدیگر را فراهم می سازد نکته بسیار حائز اهمیتی که در اغلب فلزات جز استیل ممکن نیست.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.