فروش اینترنتی جدید نرده استیل چهار خط

فروش اینترنتی نرده استیل برای انواع چهار خط در مدلهای جدید انجام می پذیرد. قیمت این نرده در صورت استفاده از شاخه با ضخامت 0.4 میلیمتر در بخش گارد، بالای 70.000 تومن در هر متر است.

در نرده استیل چهار خط و هر مدل افقی دیگری از این نرده ها، ضخامت هایی بین 0.4 الی 0.6 میلیمتر را برای بخش گارد نرده در نظر می گیرند که مقاومت لازم را برخوردار است. بنابراین اعلام قیمت نهایی هر متر طول برای این نرده ها، براساس قیمت روز و طبق نظر کارشناس فنی انجام می شود.

وجود طرح های جدید برای این مدل بیشتر بر روی پایه نرده ها اعمال می شود که در تنوع لازم از انواع پلکسی، طلایی و طرح چوب و یا ترکیبی از آن ها نصب و اجرا می گردد. در هر حالت امکان اتصال لوله استیل بخش گارد به این پایه ها توسط یراق آلات خاص انجام می شود که این امر توسط کادر مجرب نصب، به راحتی صورت می گیرد.

نرده استیل راه پله

قیمت انواع نرده استیل

تفاوت هایی در قیمت نرده استیل در انواع مختلف آن دیده می شود که ممکن است به چند هزار تومن یا چند 100 هزار تومن نیز برسد این اختلاف در وهله نخست از کیفیت و میزان مقاومت و همچنین نحوه پرداخت اتصالات و در مرحله بعد از طرحی که بر روی لوازم آن نقش بسته نشات می گیرد البته در این پروسه قیمت گذاری، روند و چگونگی نصب نیز بسیار حائز اهمیت در این مقوله است که بدان توجه می شود.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.