فروش حفاظ نرده استیل رنگی

فروش حفاظ نرده استیل رنگی مناسب برای راه پله در طرح های متنوع. با توجه به لزوم استفاده از نرده استیل، این مرکز فروش، انواع رنگ های طلایی، طرح چوب از نوع وارداتی یا داخلی را به قیمت های مناسب عرضه می دارد که همراه با ارائه خدمات مربوط به نصب و اجرا می باشد.

فروش حفاظ نرده استیل رنگی

فروش حفاظ نرده استیل رنگی که عمدتا استفاده آن برای راه پله و در مکان های سرپوشیده توصیه می شود دارای انواع وارداتی و تولید داخل کشور است و شامل طرح های متنوع می باشد. در این نرده ها معمولا پایه نرده و یا بخشی از آن با استیل رنگی کار می شود تا جلوه بهتری داشته باشد.
استفاده از هندریل رنگی با طلایی یا طرح چوب نیز ایده دیگری است که در برخی ساختار های نرده استیل مشاهده می شود و زیبایی خاص خود را در بر دارد!

فروش حفاظ نرده استیل رنگی

حفاظ نرده استیل رنگی به دلیل عدم ثبات رنگ خصوصا طلایی، معمولا توصیه به استفاده در اماکن سرپوشیده و غیر عمومی می باشد تا ماندگاری آن بیشتر باشد البته تغییر رنگ به هر دلیلی نشان از عدم کیفیت لوله یا پروفیل نیست بلکه این مربوط به نوع رنگ بکار رفته در هنگام آنادایزینگ می شود.

منظور از نرده استیل رنگی چیست؟

منظور استفاده از نرده های استیلی که طی پروسه ای و با توجه به فناوری های موجود طی عملیات آنادایزینگ، رنگ هایی چون طلایی به خود می گیرد و چون استیل دارای شفافیت و براقیت در ظاهر است این قابلیت ها همراه با رنگ طلایی، جلوه بسیار زیبایی را در نرده های استیلی حاصل می کند.

فروش حفاظ نرده استیل رنگی

فروش حفاظ نرده استیل رنگی + انواع

در فروش انواع این حفاظ نرده ها اغلب رنگ طلایی و طرح چوب مطرح است ولی امروزه با توجه به تقاضا ها رنگ هایی چون سفید، مشکی و … نیز به تولید می رسد که البته از نظر ساختاری کمی متفاوت از انواع نرده استیل می باشد. نرده های استیلی صرفا در رنگهایی چون طلایی و طرح چوب امکان آنادایز دارد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.