فروش عمده نرده استیل ایران راه پله

صنعت ساخت و ساز روز به روز در حال پیشرفت است و محصولات و تجهیزات جدیدی برای حفظ امنیت و زیبایی ساختمان در حال تولید شدن می باشند.

نرده استیل یکی از این تجهیزاتی است که به دلیل زیبایی ظاهری و مزایای بسیا زیادی که دارد مورد پسند و علاقه ی طراحان و معماران قرار گرفته است و برای نصب در راه پله ها از آن استفاده می کنند.

شما می توانید برای خرید این محصول به این فروشگاه اینترنتی که به فروش عمده نرده استیل ایران راه پله می پردازد مراجعه کنید.

فروش عمده نرده استیل ایران راه پله

مواد اولیه مرغوب ساخت نرده استیل

مواد اولیه مرغوب ساخت نرده استیل

مواد اولیه مرغوب در ساخت نرده استیل شامل فلزاتی است که جزو آلیاژ های آهن به حساب می آیند و از ترکیب آهن با فلز هایی مانند کروم، نیکل، منگنز و سایر گروه های هم خانواده ی آن ها به دست می آیند.

اندازه و مقداری که از این فلزات در ساخت استیل استفاده می شود سبب به وجود آمدن انواع مختلف این محصول شده است و میزان استقامت و استحکام هر کدام از آن ها بسته به موادی که با آن تهیه می شوند متفاوت می باشد.

به طور کلی در ساخت نرده استیل ۳۰۴ از درصد بیشتری آلیاژ های آهن استفاده می شود به همین دلیل از قابلیت جوشکاری و برشکاری و خمکاری برخوردار است و مقاومت آن هم در برابر عوامل مختلف مانند رطوبت و خوردگی بیشتر می باشد.

در ساخت نرده ی استیل ۲۰۱ به میزان کمتری نسبت به نوع ۳۰۴ کروم و نیکل استفاده می شود به همین دلیل تمام ویژگی های و قابلیت های استیل ۳۰۴ را دارد با این تفاوت کن در برابر رطوبت ممکن است به رنگ تیره در بیاید ولی در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم است.

در تهیه و تولید نرده استیل ۳۱۶ علاوه بر موارد بالا از مولیبدن هم استفاده می شود که سبب می شود که این نرده ها مقاوم تر از دو نوع دیگر باشند و حتی در برابر آب دریا و ترکیبات نمک دارد هم اکسید نمی شوند و برای مناطقی شمالی و جنوبی کشور بسیار مناسب هستند.

وارد کننده نرده استیل ایران راه پله

وارد کننده نرده استیل ایران راه پله نرده های استیل در صنعت ساخت و ساز بیشتر برای نما های داخلی و نازک کاری ها استفاده می شود و اصولا آن ها به عنوان حفاظ برای پنجره، راه پله، درب، بالکن و … شناخته می شوند و به همین دلیل افراد برای ساختمان های خود به باین محصول بسیار نیاز دارند.

امروزه به دلیل افرایش تعداد خریداران و متقاضیان نرده ی استیل باید بر تعداد وارد کننده نرده استیل ایران راه پله هم افروده شود تا بتوانند پاسخ گوی نیاز بازار باشند. 

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.