فروش عمده نرده استیل پله

نرده استیل پله در مدلهای عمودی و افقی نرده استیل اجرا می گردد. نرده آرکا مجموعه ای با فعالیت در خصوص فروش نرده استیل به صورت خرد و عمده با ارائه خدمات نصب توسط نمایندگی ها در سطح کشور می باشد.

فروش عمده نرده استیل پله

نرده استیل پله در مدلهای متعارف نرده ای که شامل انواع نرده استیل افقی (نرده استیل خطی) و نرده استیل همودی (حصاری) می باشد از طرح های مختلف اجرا می شود.

طرح نرده استیل نقشی در تغییر مدل ندارد اما در کیفیت مدل تاثیرات بصری زیادی به همراه دارد به نحوی که اجرای برخی طرح ها با مدل های ساده نرده استیل بسیار خاص و منحصر بفرد می باشد.

مجموعه نرده آرکا که زمینه فعالیت خود را در بستر اینترنت، فروش عمده و خرد نرده استیل از انواع لوازم آن شامل (یراق آلات، لوله، پروفیل، میل ترانس و هر آن چه نیاز یک ساختار نرده استیل باشد) قرار داده! با همکاری مجریان مجرب در این حرفه، نصب را نیز عهده دار شده است یعنی فروش به همراه نصب نرده استیل.
همانگونه مستحضر هستید انجام هر دو این امر، نیازمند تخصص و تبحر خاص می باشد که این مجموعه به همین منظور از طریق کارشناس فروش، کارشناس اندازه گیری و کارشناس نصب اقدامات مربوطه را انجام می دهد تا کوچکترین ایرادی در کار وجود نداشته باشد.

فروش عمده نرده استیل پله

نرده استیل پله

نرده استیل پله یعنی محافظ یا نرده ای همچون سد، در جهت حفظ جان انسان در برابر بروز خطرات احتمالی از قبیل پرتاب شدن یا سقوط ناگهانی بر اثر یک بی احتیاطی و … است! نرده در ارتفاعات نصب می گردد و همان طور که از تعریف آن بر می آید عنصری محافظتی که وجود آن بسیار مهم است.
نرده استیل رنگ های متنوعی از جمله طلایی دارد که بیشترین فروش را از آن خود نموده است. رنگ طلایی استیل به دلیل آنادایز حاصل آمده و برای استفاده در برخی مکان ها مناسب می باشد اما آن چه توصیه کارشناسان است عدم استفاده از نرده استیل طلایی برای حفاظ پنجره است.

فروش عمده نرده استیل پله

نرده استیل قوس دار پله

نرده استیل پله همیشه در زوایای 90 درجه یا زاویه های تند نصب نمی شود گاهی ممکن است زوایا بسیار نرم و منحنی وار باشد که نیاز به ایجاد قوس در لوله نرده ها احساس شود که این امر محقق نمی شود مگر به 2 طریق:

  1. وجود مجری یا نصاب ماهر
  2. استفاده از دستگاه های مخصوص خم کن لوله استیل

نرده استیل قوس دار با هزینه بالا و نصب زمان بری که دارد زیبایی غیر قابل وصفی به فضا می بخشد به طوری که اغلب از این فرم های پله و نرده در اماکن خدماتی تفریحی مانند هتل ها بیشتر استفاده می گردد.

فروش عمده نرده استیل پله

قیمت نرده استیل پله

قیمت نرده استیل پله همان طور که در بالا نیز توضیحاتی ارائه گردید مشخص است که می تواند متغیر و از بازه حدود 110.000 تومن در هر متر طول تا … باشد رقمی که بسته کیفیت، مدل و طرح نرده اعلام می گردد.
نرده های قوسی و فرمی و انواع شیشه ای دارای قیمت های بالایی در مقایسه با دیگر انواع نرده ها می باشد و نرده های افقی خصوصا انواع 2 یا 3 خط، مناسب ترین نرده استیل در قیمت است.

فروش عمده نرده استیل پله

فروش عمده نرده استیل پله

فروش عمده نرده استیل پله از طریق برخی مجموعه ها و مراکز امکان انجام دارد.
مجموعه نرده آرکا با تکمیل کادر و ارائه خدمات خود در زمینه فروش و نصب در سطح کشور، شرایط لازم برای فروش عمده نرده استیل را نیز فراهم نموده تا همکاران محترم و همچنین کارفرمایان گرامی با پروژه های بزرگ، در خصوص خرید و همچنین اجرای نرده به مشکل بر نخورند تا با قیمت مناسب خرید و کار انجام پذیرد.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.