فروش عمده نرده استیل چوبی

فروش عمده نرده استیل چوبی که انواع طرح از پایه نرده های چوبی را شامل می شود در انواع مختلف و بر اساس سلیقه کاری شما می باشد. فروش عمده به قیمت مناسب برای همکاران محترم سراسر کشور جزء اهداف اصلی در مجموعه نرده آرکا است.

فروش عمده نرده استیل چوبی

فروش عمده نرده استیل چوبی که در محل تولید از انواع پایه نرده های چوبی صورت می گیرد در متنوع ترین طرح و مدل ها می باشد که برای خریداران محترم است. این پایه نرده ها هم بصورت آماده و تولید شده با آخرین تکنولوژی روز، موجود می باشد و هم در صورت ارائه طرح و مدل خاص از سوی مشتری قابل تولید بوده و هماهنگی جهت این اقدام از طریق مجموعه نرده آرکا می باشد.

فروش عمده نرده استیل چوبی

فروش عمده نرده استیل چوبی برای سراسر کشور

مجموعه نرده آرکا با توجه به همکاری های نزدیک با تولید کنندگان مختلف در این زمینه در سراسر کشور، این امکان را فراهم نموده تا برای فروش عمده نرده استیل چوبی از نزدیکترین مکان به شهر و استان شما استفاده شود که این مهم سبب کاهش هزینه های باربری شده که در نتیجه سود بیشتر عاید همکاران ما می گردد.

فروش عمده نرده استیل چوبی

فروش نرده استیل چوبی + قیمت

فروش نرده های استیل چوبی در سطح شهر های مختلف بسیار مورد استقبال قرار می گیرد که دلیل اصلی آن، ارائه نمایی زیبا از نرده می باشد که در ترکیب استیل و چوب کاملا مشهود است. این نرده ها به دلیل کارایی بالای استیل و همچنین زیبایی فزاینده ای که توسط ترکیب شدن چوب با استیل ایجاد شده مورد توجه قرار می گیرد.
قیمت نرده استیل چوبی بسیار مناسب تر از انواع دیگر مدل نرده ها بوده و در صورت خرید عمده قیمت تمام شده برای همکاران محترم بسیار پایین تر نیز می افتد.

میزان فروش عمده نرده استیل چوبی

این مجموعه قادر به تامین تناژ های بالایی از سفارش بصورت دوره ای برای همکاران سراسر کشور می باشد. فروش از نرده آرکا به صورت نقدی است و ارسال بار نیز از طریق باربری های سطح کشور انجام می پذیرد.
نکته: معرفی باربری جهت ارسال بار از سوی همکاران صورت می پذیرد بنابراین برای ارسال مطمئن بار به مقصد لازم است تا همکاران عزیز قبل از اقدام به خرید، نسبت به باربری های مناسب در سطح کشور اطلاعات لازم را اخذ نمایند.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.