فروش مدلهای نرده استیل پله

فروش مدلهای نرده استیل پله، در قیمت مناسب با رنگ و طرح های متنوع از انواع لوله و پروفیل  در ضخامت های استاندارد انجام می گیرد.

ارائه مدل نرده استیل برای شرایط و محیط های مختلف تابع اصول و قواعدیست که مسلما افراد کارشناس در این حوزه، راهنمای خوبی هستند. مدلهای مختلف از حفاظ نرده استیل گاهی به تغییر در لوازم آن از لوله و پروفیل گرفته تا نوع اتصالات و یراق مربوط می شود و گاهی به شرایط نصب و اجرا! در هر حالت گزینه پیش رو بایستی حفاظ نرده ای مقاوم و مناسب برای مکان باشد که میزان آن را از نوع گرید و ضخامت قطعات می توان تخمین زد.

نرده استیل سه خط

قیمت انواع نرده استیل

خرید نرده استیل با توجه به انواع مختلف از طرح و مدل از آن به قیمت های متفاوتی انجام می گیرد گاهی هزینه هر متر طول از نرده استیل با طرح ساده و گرید 201 ممکن است به زیر 100 تومن و بازه ای بین 45 تا 100 تومن را شامل باشد (با توجه به شرایط نابسامان بازار این بازه در نظر گرفته می شود)، که برای کسب اطلاعات بروز کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی می کنند.

همچنین نوع گرید از جمله عوامل موثر در قیمت نرده استیل همواره مطرح است چرا که یکی از مشخصه هایی که فلز را ملزم به مقاومت و کیفیت مناسب می نماید نوع گرید یعنی همان آلیاژ های موجود در آن که تعیین کننده قابلیت های لازم برای فلز می باشد، است.

    اطلاعات تماس:
    شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
    پیج اینیستا faraji_arkasteel
    کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.